Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enghave Motor
  • #1   8. feb 2016 Man har fra administrators side besluttet, at forhandlerne også skal have plads på markedet herinde. Synes det er helt ok.
    Men kan jo vælge forhandlerannoncer fra i sin søgning.

• #2   8. feb 2016 Jeg vælger de forhandlere fra som "spammer" markedet med deres ting. Synes det bliver for meget. De kan jo ligge hver eneste reservedel ind som hver sin annonce og så have flere 1000 annoncer herinde pr forhandler

• #3   8. feb 2016 Jeg kan heller ikke se hvad de skal her. Man kan også vælge fra i dba osv- de sider bruger jeg når der skal købes nyt.

Denne side til inspiration, drøftelser samt inspiration af andres projekter.
    Folks private annoncer som et krydderi..

• #4   8. feb 2016 jeg er skideirriteret !! hvorfor skal jeg nu til at vælge fra når jeg vil hygge mig med PRIVAT markede...ok at vælge til ! hvis det er det man ønsker !! men fandme ikke omvendt !!

• #5   9. feb 2016 nu skal man klikke 3 gange og vælge fra ! istedetfor at komme direkte til marked...
    for dårligt motorcykelgalleri"forretning" !!
    øv øv og øv !!!

• #6   9. feb 2016 Kan man ikke smide forhandlerne på sin /block / Blocker bruger liste??

• #7   9. feb 2016 Kan ikke se problemet.

• #8   9. feb 2016 Plat af mcg.dk...Blot min mening, men hvis jeg vil se på forhandler cykler, gik jeg på dba og ikke mcg.dk.. Men her på mcg.dk må man jo heller ikke sige sin mening om dvs forhandlere.. cencur og reklame penge styrer det hele..

• #9   9. feb 2016 så er du blind ,-)

• #10   9. feb 2016 Ps. Jeg fjerner ALDRIG min adblocker!

• #11   9. feb 2016 #8 Er det ikke sådan hele Verden fungerer?

• #12   9. feb 2016 #11
    Derfor skal man ikke tie det ihjel..

• #13   9. feb 2016 Det skal da bare stoppes.

• #14   9. feb 2016 Skide irriterende, men men men....

MCG. er en forretning der skal tjene penge. Jeg betale ikke noget. Gør du ?
    Nå ikke. Hvor skal pengene så komme fra hvis der ikke må være betalte annoncer og reklamer fra proffer ?

• #15   9. feb 2016 Jo, jeg gad faktisk godt betale - for at slippe for reklamerne. Og det er der vist også andre, der gider.

Det vil være naivt at tro, at det stopper her. Nu er der ganske vist kun én annonce med en MC, der kun sælges til CVR-nummer, men det stopper da ikke dér med kun én annonce - og bagefter kan de så lægge deres fulde lager af reservedele herinde.

Alt deres lort, der ikke kan sælges andre steder. Nej, det sagde jeg ikke.

• #16   9. feb 2016 #15 tag dig sammen. Er du farvet mørkhåret eller blot ualmindelig naiv? Alt på nettet der har forsøgt sig med betaling efter brugernes ønske ender med en lussing for brugerne gider alligevel ikke betale. Det kan da godt være få enkelte vil betale men det kan ingen leve af. Den lyserøde romantikverden du beskriver ved du forhåbentlig godt ikke kan fungere så dit indlæg må betegnes som værende opmærksomhedssøgende ala "se mig - se mig - se mig".
    Hvis nogen har mere ondt i rumpetten af en annonce der sælges til CVR nummer end alle de andre vilkårlige Google blokke der har været her på siden i evigheder så er der sgu noget galt.

• #17   9. feb 2016 #15 Det kan være du lynhurtigt ombestemte dig, hvis du fik at vide hvad du skulle hoste op med pr. måned smiley For det ville blive et "pænt" beløb, prøv at se hvor få der er "aktive" her, det ville være dem der skulle betale, resten blev bare væk! Så nyd i hellere reklamerne, og tænk på de mange 1000kr. i sparer smiley

• #18   9. feb 2016 #16
    Hvad har hårfarve med noget at gøre?..
    Personligt betaler jeg i forvejen til 2 andre websider. Så de kan vedligeholde deres servere og holde lortet reklamefri. Såå ja, der er der flere der gerne vil.. Hvis det er for at mcg.dk vil børsnoteres, så Nej tak...

• #19   9. feb 2016 16> Jeg forstår ikke dit vrøvl. Én ting fik jeg dog ud af det: du mener ikke, at man gerne vil betale for at slippe for reklamer. Jo, det vil "man" gerne. Og lad nu være med at være så dum, at antage, at jeg vil betale 1000 om måneden for at slippe for reklamer.

Det virker på andre sider/tjenester. At det ikke skulle kunne virke herinde er naivt, at tro.

• #20   9. feb 2016 Jeg giver Søren ret. Folk gider ikke se den slags på et privat MC forum. Jeg lukker og slukker for MC galleri. Tak for den her gang.

Kommentér på:
Enghave Motor

Annonce