1.733 visninger
|
Oprettet:
Stjålet cykel (Aarhus) og spørgsmål om afgift {{forumTopicSubject}}
Hej mcgalleri folket
Min enduro cykel er blevet stjålet i den sidste døgns tid fra min garage i Aarhus N. 2004 525 EXC KTM. Reg. nr. HS15357. Stelnummer VBKRCA4044M544304. Den er anmeldt stjålet. Lad mig og politiet vide hvis du ser den "ude i det fri".
Og så et lidt tilfældigt spørgsmål om afgift; jeg er ikke liiige optimistisk i at jeg får den tilbage. Kan man få afgift refunderet når cyklen er stjålet? Har set andre forumemner med dette spørgsmål når folk vil bruge den til ræs, men kunne ikke finde ét hvor der var spurgt om hvis den er stjålet.
God nat!
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 425
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 6
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
Stjålet cykel (Aarhus) og spørgsmål om afgift