1.104 visninger
|
Oprettet:
Søndag en god dag {{forumTopicSubject}}
AHH søndag var en god dag, var lige ude og trille på horneten det var koldt men skønt, var der andre end mig der ikke kunne lade være?
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 70 MC-er: 7 Annoncer: 1 Emner: 209 Svar: 5.342
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
må have en vinter mc... en gammel off-road eller noget!
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.060
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Min ged er adskilt i subatomare partikler, ellers havde jeg også kørt her i week-enden Kasko eller ej!!
Misundelse er en grim ting
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 346
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Søndag en god dag