Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia touno 125
  • #2   27. feb 2016 Okay fedt nok. Sådan en hidsig to takter, skal den så ha nyt stempel i tide og utide lige som en crosser så? Den har jo en del heste i forhold til cc

• #4   27. feb 2016 Det hører vel med til historien, at den Rønn kører i stykker på, er en de har sat Big bore kit på, men ikke evnet at justere karburatoren ordentligt ind.

• #5   27. feb 2016 Arr ja det forklare jo en del. Sandt og sige køre jeg jo heller ik meget. Sidste sommer rundede jeg ca 300 km haha. For meget arbejde smiley

• #7   27. feb 2016 Små børn gør også en del af de korte ture. Fruen arbejder aften

• #8   28. feb 2016 #1 Hvor finder du den video henne?

Magacin er jo designet af en flok blinde aber, og deres søgefunktion er endnu værre...

• #9   28. feb 2016 #8: Det er vidst dig der er den blinde abe i dette tilfælde. Skriv Aprilia Rs 125 i deres søgefelt.

• #10   29. feb 2016 #9 Okay, så kun hvis man taster RS ind i søgefeltet kommer videoen op, ikke hvis man taster touno eller 125, som var de eneste informationer der var blevet givet omkring motorcyklen her.
    Det ændre sgu' da ikke på at deres side er fucking dårligt optimeret, hvis du er tvunget til at søge kort og præcist for at kunne søge i deres arkiv.
    Men tak for din fine forståelse og dybdegående hjælp.
    Klaphat.

• #11   29. feb 2016 #10: Nu er den en Aprilia RS125 Magacin har meget med, ikke en tuono. Teknisk er de ens.
    Og jo, det er dine evner der svigter. Så snart du skriver Aprilia i søgefeltet, dukker der forskellige tags op.

• #12   29. feb 2016 #11 Det kan jeg lige anbefale dig at prøve selv.
    Ingen tags + når man søger med tags, kan man ikke se om artiklerne er relevante eller ej, da de ikke ændre sig, men forbliver som forkassede forslag.
    Magacin er designet sådan at hvis man ikke er storbruger af siden, eller er blevet introduceret til siden, så har man som almindeligt menneske, ingen mulighed for nemt at benytte siden. Når man søger på noget, skal man søge specifikt og anderledes end det man leder efter, eller søge sidevis, eller via. "tags" som ikke virker, eller håbe på den almindelige søgefunktion virker.
    Det er så ringe at det får ALLE andre søgemaskiner, uanset om de er lavet af 5årige, til at se professionelle ud.IMO

Er vi så færdige med at gå på angreb på mig, uden nogen underbyggende argumenter?
    Det andet er sgu' for barnligt.
    Hvis du har et problem med min mening om et hjemmesidedesign, så sig det dog. Er det dig der har designet magacin? For ellers har du intet grundlag for at kalde mig evnesvag.
    Fjols.

• #13   29. feb 2016 Igen. Dine evner dig svigter, og tag også bare den blinde abe, klaphat og fjols på dig. De titler passer bedre til dig.

profilbillede
  • #14   29. feb 2016 Så det er en diskussion du vil have? Satme om det er en diskussion du skal få!

På PC dukker der ikke noget op. Jeg ved ikke om mobilversionen er bedre optimeret, men det siger vidst også noget om siden, hvis den virker bedre for telefoner end computere.

Men du skal satanedme bikse nogle bedre argumenter op, hvis din ellers så fremskruede pande kan følge med.
    (Tip: Det betyder mere end 3 linjer der kalder mig skældsord) smiley

Din tur Fru. Helsing.

Edit: Nu skal jeg dog ty mig lidt, jeg skrev ikke RS i søgefeltet, men da jeg gjorde kom der stadig ingen "tuning" frem. Kun modelnumret 125.
    Faktum er at der ingensteder var nævnt at det var en "RS", så hvis du søger "Tuono" dukker der intet frem. Derfor jeg spurgte efter link til den video af den, da den blev omtalt som værende samme model i #1.

profilbillede
  • #16   29. feb 2016 Du er sød når du er pigesur smiley

• #17   29. feb 2016 Og du er sød når du giver op. smiley
    Så du skylder kage. smiley

Kommentér på:
Aprilia touno 125

Annonce