{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

maling af hjelm {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden fået tiltro til at det er OK at male en Arai hjelm - angiveligt også iflg. producenten, og fordi der bruges vandbaseret maling v. autolakerere.

- den eneste autolakerer jeg har talt med var lidt uvidende på området (eller også gad han ikke beskæftige sig med det)

Er der nogen der har erfaring med at få det gjort på Fyn /Odense?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  maling af hjelm
  • #1   28. feb 2016 Ja man siger jo godt nok det er meget forbudt at male en hjelm.
    Nu maler jeg en del selv, og bruges den vand baseret autolak kan jeg ikke se hvad der skulle kunne gå ind og skade/ opløse hjelmen,
    Den skal jo selvfølgelig have klarlak til sidst, som stadig er "det gamle" på celouse base og hærder i, men det går jo ikke ind og opløser selve farven og kommer jo heller ikke i berøring med hjælmen.


  • #2   29. feb 2016 Kom du bare med hjelmen, så skal jeg gi den noget sovs smiley 5466

Kommentér på:
maling af hjelm

Annonce