737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

problem med gs500 efter regnvejr problem med gs500 efter regnvejr

Hej.
Jeg har lige købt en suzuki gs500 fra 97, og kørte den hjem godt 60km, uden problemer og det hele var fint.
Dagen efter ville jeg prøve og køre den igen, der havde den så stået i regn natten forinden, og da jeg skulle køre den igen drillede den mig rigtig meget.

Jeg kunne ikke holde den så godt igang uden choker, og jeg havde den tændt med choker i meget langtid, og den blev varm, men den vil stadig ikke tage ordentlig gas, det var som om den druknede hvis jeg drejede håntaget bare en smule, så jeg kunne ikke køre den. lidt senere efter jeg har trillet lidt frem og tilbage fik jeg den til at køre lidt bedre, men det var stadig ikk optimalt.

Jeg tænker det er pga regnen, men hvad kan forårsage det ?? nogle ideer?

Mvh smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med gs500 efter regnvejr
  • #1   6. mar 2016 Luftfilter er stoppet, gymmistudser ved karburator er møre og revnede, forkert karburator justering( en blandingsskrue kan evt have løsnet sig under kørsel- det har jeg prøvet en gang)
    Tændhætter på tændrør skal ses efter for evt revner ( fugt)
    Benzinslange skal tjekkes, der sidder også en vakkum slange under tanken på en GS 500 der kan være defekt eller knæk på

• #2   6. mar 2016 Min gamle gs500 gjorde det også.. Jeg fandt aldrig fejlen.

• #3   6. mar 2016 Ja og så få renset karburatore og dyser for snavs osv

• #5   6. mar 2016 Havde for mange år siden en Suzuki 500 der faktis gjorde det samme,når der var fugt i luften.
    Problemet var små revner i tændspoler.

• #6   7. mar 2016 Hej hvordan står din benzinhane køre du på on lukker den kun benzin ind når du køre og når benzin standen rammer hvad der er reservetank begynder den at at hakke i det. køre du pri lukker den benzin ind i svømmerhuset konstant så prøv at sætte den på pri eller reserve så tror jeg at dit problem er løst...jeg tanker ved hver 300 km så løber du ikke tør smiley

• #7   7. mar 2016 Inden du skiller det hele ad og total renoverer den, så prøv sprøjt tændhætterne og ledninger med Pronto

• #8   8. mar 2016 tak for jeres svar, må prøve at lege lidt med det.
    er det normalt at den drybber benz når benzin handen er åben og den er på sidestyttefoden ? slukket.

• #9   8. mar 2016 Nej det er ikke normalt! Måske karburator problem ! Måske lukker dine flydere i karburator ikke til grundet snavs og karburator løber over!
    Eller en uæt pakning i benzin hanen!!

Hvis den ind imellem har været kørt tæt på tør kan der komme snavs ned i karburatorer med benzinen! Det skaber rigtig mange problemer!
    Eller hvis den har stået stille længe med gammel benzin i karburator kan der danne sig et grønligt lag derinde der skal renses ud!!

• #10   9. mar 2016 Nej det er ikke nomalt det er enten svømmer der hænger eller en tilstoppe dyse ud med dyserne og se om du kan se igennem dem der skal værre synligt hul igennem. Hansen har noget super carb rens fra Holland bare ligge dysser i blød nogle timer og kom også rens i dysse hullerne og blæs det hele igennem og samle den igen

Kommentér på:
problem med gs500 efter regnvejr

Annonce