{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.850 visninger | Oprettet:

Potentielt fælles værksted Aarhus {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

jeg har i lang tid drømt om at oprette et MC hobbyværksted i nærheden af Aarhus, og nu har jeg muligvis fået fat i et lokale, lidt ude af byen i Højbjerg.

MEN MEN MEN
-jeg kunne godt tænke mig at finde ud af om der er andre der har samme passion som mig, der vil gå og skrue og customize på gamle/nye motorcykler? - og betale en månedlig leje for brug af et sådant sted (ja husleje er IKKE gratis i storbyen smiley )?
tror umiddelbart prisen ville lande på 5-800 kr per mand/mdr, for fri adgang (egen nøgle), opbevaring af MC og brug.
lokalet er 125 kvm og med beton gulve, dobbeltdøre, 2,40 meter til loftet, stor lås og rolig beliggenhed, matterede vinduer og alt i muligheder smiley

værksteds inventaret går jeg stille og roligt og køber ind.. men forvent lift, arbejdsborde, svejseapparat, båndpudser søjleboremaskine, vinkelsliber, alm værktøj, computer, køleskab med ØL osv... smiley

jeg tænker umiddelbart Caferacer, brat, custombikes, bobber, chopper, racer, offroad, enduro, knallert osv - uden nødvendigvis at nævne nogen rækkefølge/prioritet smiley

jeg vægter fællesskab højt, og i/vi ville blive "opfordret" til at mødes, samlet, en gang om måneden, over en øl og en pølse. (øv bøv)


selv, hedder jeg Anders, er 31 år, har lavet motorcykler i 5-6 år. min gadecykel er en SV1000 og har en gammel honda bobber, som skal bygges færdig. næste projekt er en caferacer.

hvad siger i derude? -er der nok folk i Østjylland, der ville syntes de skulle være med til dette?

VH Anders. (PS billede for inspiration)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Potentielt fælles værksted Aarhus
Kommentér på:
Potentielt fælles værksted Aarhus

Annonce