Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er en rød duc 1098 for kedelig?
  • #1   26. dec 2006 en rød DUC er aldrig kedelig, kun de veje man køre på kan være kedelige...
    Og så lige denne her årstid ;--)

• #2   26. dec 2006 ALDRIG KEDELIG MED EN RØD KVÆRN, nu råber jeg ikke mere >8)

Men den gule og den sorte er da oss for sej.
    Jeg vil ha solgt min røde kværn, bliver fame sindsyg af at ha den til at stå. Nu har jeg brugt 10 L. benzin på at fræse ude i carporten. Endten får vi SNE NU, eller vil vi ha sommeren tilbage. BU HU. Sorry ville ikke overtage tråden.

Bær over med mig.

Per

• #3   26. dec 2006 Per: du kan da ikke sælge din mille!!!! Så skal du bare til at bruge benzin på at køre ud til forhandlere og kigge mc'er hele tiden....:-)

Synes at duc generelt er federe i gul men den nye 1098 er faktisk ligeså fed i rød som i gul - og ja den skal IRL!!!!!!

• #4   26. dec 2006 Du har ret Volle, beholder den. IRL er det noget med in real life eller hvad betyder det? (DUM JYDE spør)

• #5   26. dec 2006 lige nøjagtigt Per - In Real Life smiley

Men kan godtfølge dig... Har min til at stå i gangen (den må jo ikke fryse*SG*). Så det første jeg ser om morgenen og det sidste jeg ser inden jeg går ovenpå om aftenen er biken - er ved at blive sindsyg af det!!! *G*

• #6   26. dec 2006 har aldrig været vild med ducati men den 1098 s i sort er sku godt nok for sprød og så for 155000 det er jo ikke så galt.
    mon det bliver den næste knallert ?????

rené

• #7   26. dec 2006 Jep, min er også inde i varmen, den står på ekstra gulvtæppe og med 2 olieradiatore, 1 på hver side, kan du ikke se hvis der skulle komme dug på Uha Uha uha.

• #8   26. dec 2006 jeg skal ha den hvide model
    også lige et par blå strobe monteret i fronten

• #9   26. dec 2006 Den skal da være rød !!..

• #10   26. dec 2006 Rød er den helt rigtige farve til en Duc - og til andre italienere for den sags skyld. Gul kan også godt gå, og så lige i 1098's tilfælde: Tricolore... den er for lækker!!

• #11   26. dec 2006 Tricoloe er den fedeste!

Nu bliver jeg nok slagtet!! Men den 1098 kan ikke få mit pis i kog!
    Jeg synes den er fed men ikke speciel!
    Synes den ligner for meget andre R cykler, den skiller sig ikke rigtig ud! altså rent optisk!!
    Den eneste ducati jeg synes der er rigtig speciel er 916 - 998

/Kristian

• #12   26. dec 2006 Kristian.. syntes du ikke at 749/999 skiller sig ud?

Og anyways... når man ser en 1098 in the flesh forstår man hypen... Den er ikke så fotogen som en 916, men for h..... den er flot når man ser den...

• #13   26. dec 2006 Synes 749 og 999 skiller fra ud fra 748/916/996. Men ikke med at være fede og specielle på samme måde som de 3 førnævnte. Men med 1098 er duc tilbage i samme stime. Den er bare pisse fed, og måske endda en tand mere lækker end de 3 90'er cykler, selvom 90'erne jo var en dejlig dejlig tid.

Synes rød er mest "org", ligesom til ferrari. Men de 2 andre farver kan bestemt også gå an. Dog er jeg ikk vild med det røde stel på den sorte. Rød fælgkant er derimod helt i orden.

• #14   26. dec 2006 En ducati skal være rød, sådan er det bare. I enkelte tilfælde kan det gå med gul, men rød er klart den fedeste farve. Det er ligesom en Ferrari, den skal også være rød.

Kommentér på:
Er en rød duc 1098 for kedelig?

Annonce