{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Emil Vincent A
Emil Vincent A
Tilmeldt:
29. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Motorcykel under halvtag. {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver fordi jeg seriøst overvejer at købe en Kawasaki Ninja 300.
Jeg har bare lige et par praktiske spørgsmål inden jeg bevæger mig ud i selve købet.

1. Kan en sådan motorcykel stå under halvtag? - "garagen", hvor den kommer til at stå er desværre ikke lukket. Derudover vil jeg også smide et dække over den. Om vinteren vil jeg med glæde betale for vinter opbevaring, hvilket så vidt jeg kan læse mig til koster i omegnen af 1000kr.

2. Vil I anbefale at man køber den fra ny, hvor den vil koste i omegnen af 73-74.000 eller ville I hellere købe en brugt? (hvis jeg køber den ny, vil jeg formentlig tegne kasko forsikring ved en autoriseret forhandler, hvis dette er muligt).

På forhånd tak.



Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel under halvtag.
Kommentér på:
Motorcykel under halvtag.

Annonce