1.183 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

'04/05 liter cykler '04/05 liter cykler

Jeg har den seneste tid prøvet at danne mig et overblik over liter cyklerne fra 04 og 05. Altså CBR1000RR, ZX-10R, GSX-R1000 og R1. Men da jeg ikke har prøvet nogle af dem ville jeg høre om der rent faktisk er nogen som har prøvet nogle af dem og kan sammenligne dem?

For det er ret svært at sammenligne dem ud fra data og reviews. Men Kawaen vandt masterbike 2004 og Sukien i 2005 hvis jeg ikke tager fejl. Det er bare ikke helt nok til at finde ud af hvilken jeg bedst kan lide...

Mvh Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  '04/05 liter cykler
  • #1   26. dec 2006 Om cyklen vandt masterbike eller ej, tror jeg ikke du behøver at gå alt for meget op i. Med mindre du selvfølgelig skal bruge cyklen til race.
    Masterbike bliver lavet på en lukket bane med proff. kører og man kan på ingen måde bruge de resultater til ret meget, hvis man kører på alm landevej. Det er marginaler, der afgører hvem der vinder masterbike og dem kan vi dødelige alligevel ikke mærke.

Men nok om min ubrugelige viden, hehe. Det var jo ikk det du spurgte om smiley Men min pointe er den at, hvis du skal ha mc til landevejen, så find den du syntes bedst om. Altså hvad stil og design angår. Du kan alligevel ikk mærke ret meget forskel ud over de forskellige kørestillinger.

- Henrik

• #2   26. dec 2006 Lad være med at læse papir smiley

Prøv i praksis og se om du kan finde den du synes er bedst. På de literracere er det marginaler, og du vi ikke kunne udnytte det alligevel (ja ingen af os herinde ville kunne) Så find ud af hvilken er passer til dit temperement og huske de skal køres meget stærkt før de er sjove smiley dvs du mærker ikke farten på dem smiley smiley

• #3   26. dec 2006 De bedste litercykler kommer fra Aprilia!

• #4   26. dec 2006 Duc 998R helt klart den fedeste litter racer til dato og det kan BARE ikke diskuteres....:o)

• #6   26. dec 2006 Jesper: Ja, næst efter Aprilia Mille og Falco:oD

Synes det er lidt sejt at en RSVR Factory vandt Masterbike i år.. De 4 cylindrede havde jo 35-40 heste mere, og vejede mindre..

• #7   26. dec 2006 Marc: ja, der jo folk der kan nøjes...;o)

• #8   26. dec 2006 Jeg nøjes gerne med det bedste;oD

Og lige om snart er min kære Falco monteret med komplet Öhlins.. Mums!

• #9   26. dec 2006 Jeg har prøvet Honda'en "cbr 1000" kawa zx 10.. men valgte Yamaha'en udfra kørestil, jævn optræk, sving-evnerne. bremser "trods de tærsk de får i test". men mest af alt.. designet... kawa'en syntes jeg at der ryster lidt, og lidt for styrevillig i sving.. hondaen er lækker nok, men jeg syntes at detaljerne på hondaen er lavet for gammeldags. MEN alt det kan du ikke bruge til en skid !!.. du skal selv prøve/føle dig frem smiley det skal siges at alle de nye 1000 ccm'er ligger meget tæt, og det er få detaljer som adskiller dem

• #10   26. dec 2006 Well ja, men tak for svarene alligevel!

• #12   26. dec 2006 Find noget at prøve!

Når du spørger i et forum som dette, vil den gamle sandhed : "Ikke fået den du elsker - så elsk den du har fået" få voldsom betydning!

Marc vil aldrig prioritere sin Falco ned (før han selv vil have en anden) og Grækeren kan ikke engang sige andet end R1 i søvne smiley Undskyld begge smiley

Den rigtige cykle til dig er den <b>su</b> synes bedst om.

God jagt!

• #13   26. dec 2006 Læs <b> du </b> ... hvorfor f.... kan man ikke rette i det her skrammel

• #14   27. dec 2006 prøv prøv prøv der må stå nogle brugte rundt omkring........
    Og allerførst ring rundt og hør hva lortet koster at forsikre.....overvej måske en ny 750er gsxr....
    Du er sikkert kun hurtigere på en liter maskine når du sidder og snakker henne på pubben...... man kunne jo oxo komme til at skrive 1000 på sin 750er klistermærker er billige.... de fleste aner jo ikke forskel alligevel og de indviede undrer sig bare over hva er nu det for en ..... har han lagt en anden motor i .-)

Kommentér på:
'04/05 liter cykler

Annonce