{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Fordæk bag på ? {{forumTopicSubject}}

hey jeg fik sat et nyt bagdæk på min SuperMotard.. i sommers.. og jeg har aldrig lavet opbræmsninger hvor hjulet har gledet.. hvis i forstår.. og jeg har aldrog lavet koger.. men det er helt slidt ned så det ligner et slics dæk.. og jeg har kun kørt ca 3500 km på det.. men jeg har lagt mærke til at der står: only for forwheel use.. på siden af dækket.. har det noget at sige ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordæk bag på ?
Kommentér på:
Fordæk bag på ?

Annonce