{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Mængderabat på MC beklædning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt noget MC tøj i den lokale MC butik. Beløbet blev på 6500kr for en jakke, et par støvler og en lygteholder.
Jeg spurgte efter en god pris, og fik da også en smule rabat.

Mit spørgsmål er, hvor meget rabat ville i forvente i den her situation? Har i eventuelt eksempler fra jeres indkøb?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mængderabat på MC beklædning?
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #1   2. apr 2016 Det er vel ikke et spørgsmål om hvor meget rabat man kan få, det er vel prisen der bestemmer hvor man handler?
    Hvis ikke man mener prisen en rigtig på den vare man er ved at købe, er man da i sin gode ret til bare at gå igen.


  • #3   2. apr 2016 #2: nej han har ikke.

  • #4   2. apr 2016 Mængde rabat på 3 varer ?

  • #6   2. apr 2016 Du håber vel vi svare en 40-50% nu du har købt hele 3 ting i lokal butik men er du ikke er tilfreds har du vel gjordt som #1 skriver smiley

  • #7   2. apr 2016 Ville slet ikke forvente nogen rabat, at du fik lidt er bare god service.
    Selv om MC tøj er dyrt i de danske butikker betyder ikke forhandleren har en kæmpe fortjeneste når dagen er omme.

    Det lyder til gengæld på de priser du har oplyst at du har købt kvalitet - måske Rukka?


  • #8   2. apr 2016 2-3.000 hvis jeg købte en ny MC samtidig.

    Ellers ingen ting.


  • #9   2. apr 2016 Da jeg skulle købe min læderjakke, læderbukser, hjelm, handsker og støvler fik jeg støvlerne med gratis, gav 8-9000 for det hele, og støvlerne koster 1500 kr. Det var jeg rigtig godt tilfreds med.

  • #11   2. apr 2016 Til jer der mener tre ting ikke burde udløse rabat. Betaler i den pris der står på skiltet når i køber ny bil? Der får i jo kun en enkelt vare? smiley

    Jeg mener ikke at jeg har krav på rabat, og jeg føler, at jeg har gjort en god handel. Jeg tænkte bare lidt over det på vej hjem, og så ville jeg høre andres tanker. Ingen brok herfra. Var jeg utilfreds var jeg jo bare taget hjem uden at handle.

    Jeg købte en Roland Sands Ronin jakke, et par Daytona støvler, en lygteholder og en bremseslange (250kr). Jeg fik bremseslangen med gratis. Jeg forventede ikke noget nævneværdigt, så jeg er tilfreds.


  • #12   2. apr 2016 En bil koster også lidt mere end tre stykker MC tøj.

    Forstår ikke hvorfor du laver tråden hvis du er godt tilfreds?


  • #13   2. apr 2016 Tja 15% på de to sidste hjelm indkøb...begge schuberth med SRC, omkring 8-10% på tøj. Meeen bruger også de samme butikker til fuld pris små ting som handsker, og reserve dele. husk blot på jo mere på nettet jo færre butikker. de fleste butikker sætter pris på faste kunder der vender tilbage år efter år..
    Desuden har jeg på det sidste oplevet en god service hos de sidste tre butikker jeg har brugt. det der ikke er på hylden kan tit hentes hjem til DK via lokale forhandlere hvis vi bare har lidt tålmodighed. Og er priserne så marginalt højere, tja så spørg dog man kan tit blive overrasket....


  • #14   3. apr 2016 Jeg plejer nu bare at holde øje med tilbud.. smiley jeg skal bruge en del penge før jeg vil spørge om rabat.. men 10% er ikke unormalt hvis man handler en del..

  • #15   3. apr 2016 #12 nej Gud forbyde at man skriver på et forum hvis det ikke er for at brokke sig, ikke? smiley

    Som sagt var det bare en tanke, jeg fik..

    Jeg er helt enig i at vi bør støtte de danske forhandlere, og især de fysiske butikker. Jeg ved at jeg kunne have sparet ca 600kr ved at have købt jakke og støvler på nettet, men jeg har det godt med at støtte den lokale bike-shop (gæt hvor jeg handlede smiley )


  • #16   3. apr 2016 Vi køber sgi da ingenting her i Jylland uden at få rabat på listepriserne, om det så er en pakke gær...! smiley smiley
    smiley smiley smiley smiley smiley


  • T.O.
    T.O. Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 37
    #17   3. apr 2016 Sidste år købte jeg læderjakke og bukser plus støvler, handsker og rygskjold ved en forhandler i Aarhus. Fik 8-10 % rabat uden at spørge om det. Sparede 7-800 kr i alt mener jeg.. smiley

  • #18   3. apr 2016 Plejer at undersøge hvad tingende koster, og så nævne det i butikken, at jeg har set det til de priser, det udløser som oftest lidt rabat, ikke det store, men alligevel,,det koster jo ikke noget at spørge,, spørgsmålet er vel om man vil betale for lidt service, og det vil jeg gerne,,hvis jeg får den

  • #20   3. apr 2016 Som nordjyde køber jeg intet uden at få afslag/rabat, man kan da ikke komme hjem og fortælle man har givet fuld pris, man vil jo blive moppet resten af livet. smiley smiley

  • #21   4. apr 2016 #19 Mængderabat er måske ikke 100% korrekt, men jeg tror jeg har gjort mig forståelig alligevel?

    Det er dine penge, de har aldrig været butikkens, hvis de vil have dem skal de jo gøre det attraktivt at give dem væk?

    #20 præcis, jeg kan da ikke sove om natten hvis jeg har betalt fuld pris for noget?? smiley


Kommentér på:
Mængderabat på MC beklædning?

Annonce