2.962 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Nybegynderen
Nybegynderen
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Cafe racer. Hvilken model er lettest Cafe racer. Hvilken model er lettest

Hej alle

Jeg er totalt nybegynder i faget og har aldrig rodet med motorcykler før, men vil gerne springe ud i et cafe racer projekt. Mit budget er ikke det højeste skal lige siges

Ville høre hvilken model der er nemmest at arbejde med. Havde tænkt noget honda

Mvh.

Tobias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cafe racer. Hvilken model er lettest
  • #1   6. apr 2016 cx 500 er fine
    men alle kan bruges
    cb 350/400 med egerfælge og kickstarter er nok idealt

• #2   6. apr 2016 Honda XBR500, Honda FT500, Yamaha SR500.

• #3   6. apr 2016 Honda CB fra 350 til 550 er nok de letteste. Der er lavet et hav af dem igennem tiderne.

• #4   6. apr 2016 Lettest. Kommer jo an på hvilket slutresultat du sigter efter. En model egner sig til en slags cafe og en anden egner sig bedre til en anden slags cafe... Så du må smide nogle billeder op nået du sigter efter som er realistisk inden for dit budget.

• #5   6. apr 2016 Husk at starte med en uden afgift, så du ikke risikerer at ryge i afgift fælden smiley

• #6   6. apr 2016 Kan godt smide nogle flere billeder op. Men noget lignende den stil

profilbillede
  • #7   6. apr 2016

profilbillede
  • #9   6. apr 2016 Hvis du skal lave motorarbejde, så er de en cylinderet som jeg nævner, en del lettere at skrue på, end de gamle Honda Fours.