736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

diverse udstødning diverse udstødning

Glædelig jul...

Jeg får muligvis et godt tilbud på Aprokovic slip on udstødning til min nye Sv650s..

Først og fremmest vil jeg høre hvad en god pris er??Den kommer fra en tysk forretning.

Og om jeg vil kunne montere slip on udstødningen selv eller om nogen vil kunne hjælpe? Jeg er helt skidt hvad angår sådan noget teknik:)

Og giver det en optimal lyd;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  diverse udstødning
  • #1   28. dec 2006 En god pris er vel en pris under den danske salgspris? Den ligger på 7000kr, så vil da tro at så længe du kan spare penge selv når porto er betalt, ja så er det en god handel.
    Få en ven til at hjælpe med montering. Sværer tror jeg ikke det er at sætte på.

Og jeg ved fra pålidelig kilde at Akrapovic'en lyder helt suveræn på en kværn som din smiley

• #2   28. dec 2006 jeg vil sige du skal under 5000 kr for et nyt system for at du kan sige GOD pris .
    du burde kunne klare det selv men ellers så sig til .
    hjælper gerne hvis det er .

• #3   28. dec 2006 7000??? Er det for en slip on?? Er det ikke for et fuld system??
    Jeg har slet ingen forstand på det, så jeg vil meget gerne vide mere om de forskellige udstødninger.

Hvad er det der gør at lyden bliver så meget bedre med en aprokovic udstødning???

• #4   28. dec 2006 Er din nye SV650S helt ny?
    Det jeg fisker efter er om den er nyere end 2003, hvor den fik indsprøjtning.

Mvh. Rune

• #5   28. dec 2006 taler du ikke om et fuldt system ???. og som rune spørger om hvad årgang ?

• #6   28. dec 2006 Jo, det var fuldsystem... troede jeg du mente, da du skrev Slip-on system, hehe.

Ellers koster en Akrapovic potte i løssalg ca 4000kr herhjemme og så skal du også ha et mellemrør til...
    Og så ved jeg ikk hvad der er en god pris... 5000kr er måske lige i overkanten

• #7   28. dec 2006 sv650s 2006 ... ny..
    Hvorfor skulle jeg vælge et fuld system?? Troede slip on blot var selve udstødnings hovedet?..

• #8   28. dec 2006 Jeg vender nok tilbage til dig Chris med hensyn til at sætte den potte på:)..

Hvad ville I få sat på og hvorfor??

• #9   28. dec 2006 Hvis du har råd et fuld system smiley

Akrapovic er i hvert fald god kvali, så der går du ikke galt i byen!

Mvh. Rune

• #10   28. dec 2006 Hvis jeg husker rigtigt kan man ikke bare sætte en Akrapovic potte på en SV uden at fuske lidt med mellemrøreret.
    Akrapovic laver nemlig kun et fuldt system til SV'eren og derfor bliver man nød til at save i den originale udstødningssystem, hvis det kun er potten man skifter.

Så tror altså det er et fuldsystem du er ved at få dig et tilbud på. Men det gør da heller ikke noget. Et fuldsystem er gerne mindre restriktivt og vejer en del mindre.

• #11   28. dec 2006 et fuldt system simpelthen:)...

Hvad er en god pris på sådan et monster? Og vil det være svært at montere??
    Synes allerede det mc er blevet en dyr affære med tøj, kæder osv:) Men fuck hvor jeg glæder mig til marts:)

• #12   29. dec 2006 Hej Fynne.

Inden du bestiller skal du lige vide om du bestiller
    -et fuldt system
    -en løs potte
    -eller et "slip-on" system.
    Når jeg sætter slip-on i "" er det fordi til SV burde det kaldes et sav-af system istedet, da de fleste består af en potte og nogle rør der skal sættes ind over dine originale forrør efter du har kappet dem.
    Ikke at der er noget galt med det, det er bare vigtigt at vide. smiley
    Det næste du skal vide er om det er et racing system eller et E-godkendt system. Der er stor forskel på lyden på de to slags... Men generelt vil jeg sige at alle racing systemer lyder kanon på en V2.

Hvis du har brug for at se et billede af "sav-af" systemet for lige at være 100% sikker på hvad jeg mener kan du skrive til allanr@esenet.dk

MvH - Allan

• #13   29. dec 2006 tak for alle svarene...

Har lige fået prisen på et 2 i 1 fuld system.. 650 euro... Er det ikke en super pris??

Det synes jeg at det virker som om. Det kostede ca. 800 og så 20 procent rabat:)..

Så skal hele udstødnings systemet vel skiftes?? Og ´hvor svært er det??

• #14   29. dec 2006 Det er ikke spor svært men vær bare lidt forsigtig når du løsner og strammer rørenne oppe ved cylindrene ...

og prisen ja den er jo super .....

• #15   29. dec 2006 Også lige et spørgsmål ang forsendelse?

Sådan et helt sæt vejer vel en del og kan der komme ekstra moms oveni, hvis den bliver taget??

Sidst, men ikke mindst: Er pengene godt givet ud??

• #16   29. dec 2006 Der kommer kun ekstra told og skrammel oven i, hvis du bestiller uden for EU.

Mvh. Rune

• #17   29. dec 2006 Det vejer ikke særligt meget selvom det er komlpet.
    Momsen ska du ikke bekymre dig om da du har købt varen i et andet EU land

Mvh

Nikolaj

• #18   29. dec 2006 Nemlig ja Rune

• #19   29. dec 2006 Mange tak..

MCG er bare den bedste og hurtigste side.

Så ringer jeg og bestiller;)

• #20   29. dec 2006 Så er udstødningen bestilt. 668 (4900)euro blev det for Akrapovic 2-1 cabon/oval race-system:)

Inkl. fragt.
    Hvor dejligt. Tak for hjælpen til alle. Og godt nytår.

• #21   29. dec 2006 I lige måde smiley

• #22   29. dec 2006 Fed udstødning.

Lige over.

Nikolaj

Kommentér på:
diverse udstødning

Annonce