Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel uden papirer
  • #1   10. apr 2016 Nej du skal have papir på den. Så kunne Jeg nakke en motorcykel fra Sverige og så bare toldsyne den uden papir, hvis det var sådan.

Ingen papir, du får den aldrig registret.

• #2   10. apr 2016 Nej specielt på en MC uden afgift er papirene vigtige!

• #3   10. apr 2016 Man kan nu sagtens få den indregistreret selvom de originale papirer er bortkommet.
    Du står bedst hvis du har nogle salgspapirer på den. Men ellers er det intet problem.
    Du skal ansøge skats motorkontor, om registrering af køretøj med bortkommet attest. Det er så først når du har fået tilladelsen hertil, at du kan køre den til syn og betale afgift.

• #4   10. apr 2016 Intet problem at registrere en MC fra udlandet, som man igen kapere har på?

• #5   10. apr 2016 #4: ikke hvis man har haft papirerne tidligere. Det tager længere tid, men kan sagens lade sig gøre.

• #6   10. apr 2016 Du kan sagtens få den indregistreret selv om dine papirer er bortkommet. Jeg købte for et års tid siden en tysker, den havde været ved 4 forskellige i Danmark, men aldrig registreret. Vi skrev til skats motorkontor, og opdigtede en mindre historie om at vi havde haft den stående i mange år, ''smidt'' papirer og plader væk, og nu ville have den registreret igen. Vi betalte vist nok 100 kr, og så fik vi et papir på at vi havde 1 år, til at få den synet, godkendt og betalt en mulig afgift. Det vides dog ikke endnu. Vi havde hverken købspapir eller noget, men skat var flinke til at hjælpe, intet problem smiley

• #7   10. apr 2016 Det havde jeg sku' aldrig troet...

Virker da en kende for "nemt" bare at smutte over grænserne og nappe en kværn med hjem..

• #8   10. apr 2016 #7: Dengang jeg var igennem møllen, blev det udenlandske motorkontor kontaktet af de danske, for at sikre den ikke var meldt stjålet. Men det var før Skat stod for det. Om de kan slå den op i en international base ved jeg ikke.

• #9   11. apr 2016 Okay det lyder jo dejlig nemt smiley

Ellers var min plan at købe et stel i Tyskland med papirer og så en noget ældre årgang for at spare noget afgift smiley

Kommentér på:
Motorcykel uden papirer

Annonce