{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Suzuki 600 srad problem hjælp. {{forumTopicSubject}}

har en 600 srad fra fra 97, problemet er at jeg har haft solgt den, men har fået den tilbage. nu kan jeg se at batteriet mangler plus olien er fyldt næsten helt op i olie glasset. og er helt sort (er ikke sikker på det er korrekt olie der er på)
har slet ikke haft prøvet at starte den, og kan også mærke kompression i baghjulet i gear når jeg tager koblingen?
han nævnte også at den pludselig ikke ville køre mere end 80 og kørte elendigt. måske pga olien??
skal jeg bare prøve at skifte olie + filter og starte den eller hvad ville i gøre. den har kørt ca. 20000 km


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki 600 srad problem hjælp.
  • #1   19. apr 2016 ville gi den et eftersyn inden opstart..
    aftap en prøve af olien og se om den lugter meget af benzin.
    så kan du også få den ned i nivo til mærket på skue glasset. find et batteri og prøv og tørn den på starter. hvis den starter skift olien og filter når olien er varm. køb et org olie filter .


  • #2   19. apr 2016 hvor bor du

  • #3   19. apr 2016 lyder som en meget god idé. jeg har nemlig ikke det vilde forstand på det. men ham der har haft den en måneds tid havde bestemt ikke forstand på noget.
    jeg kommer fra Kalundborg området (Vestsjælland)
    har det noget at sige at den har stået stille i ca 1 års tid?


  • #4   19. apr 2016 også derfra ca.

  • #5   19. apr 2016 og hvad hvis der er benzin i olien?

  • #6   19. apr 2016 benzin fordamper når det blir varmt.. kommer selvfølgelig an på hvor meget det er .har skrevet en besked

  • #7   20. apr 2016 Hvorfor har du købt en defekt mc tilbage??

    Men ja start med at skifte olie og filter

    Hvis den pludselig kun kører 80 og er overfyldt med olie kan det være rigtig skidt


  • #8   20. apr 2016 prøv at tappe noget af olien af og tjek din luftfilterkasse. har selv prøvet at fylde for meget olie på en fzr600 og den skubbede det op i luffilterkassen og ville ikke tage gassen ordentligt så det krævede et nyt luftfilter og lidt rengøring.

  • #9   20. apr 2016 Jeg solgte den til en jeg kender, men han kunne ikke betale alligevel. Derfor måtte jeg få den tilbage + lidt penge til mig for skader. men drømte ikke rigtig om den var så ødelagt. Den kørte fint inden, dog pludrede og satte den lidt ud når den nåede 7-8000 omd.

    Men nej det virker ikke som om det er så godt. men vil prøve at skifte olie og filter.


  • #10   20. apr 2016 prøver at lette tanken og tjekke filter for at se om der er olie.
    sidder der ikke en form for udluftning ang. for meget tryk på grund af oliestand?


  • #11   20. apr 2016 jo den skyder måske ud af krumtaps udluftningen, men hvis der er så meget i at stemplet ikke kan komme uhindret ned og vende er det vældig skidt, da viskositeten er "noget" højere i olie end i luft, sarkasme kan forekomme.

    Igen ny olie og filter, og se om luftfilteret er badet i olie.


Kommentér på:
Suzuki 600 srad problem hjælp.

Annonce