{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Tomtom køb fra udlandet {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har en Tomtom navigator de har købt udenfor Danmark?

Jeg vil gerne have mig en Tomtom Rider 400 til min cykel, og det er meget billigere at købe i et nært udland (england eller tyskland) end i Danmark. Dem de sælger i eksempelvis england er med kort over hele europa - de samme lande som man køber i Danmark dækker. Jeg forestiller mig derfor det er helt det samme produkt/samme licens.

Er der nogen der kan bekræfte om det gør en forskel om jeg køber min gps i Danmark, eller i andet europæisk land?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tomtom køb fra udlandet
  • #1   23. apr 2016 Tror den eneste forskel er prisen. Og så måske den starter op på sproget i det land den er købt !!

• #2   23. apr 2016 Må jeg spørge hvad prisen er i udlandet den lokale mc forhandler sælger den til 2600 kr den model der kun kan bruges til mc og den til både bil og mc 3700 kr
    Det smarte ved den der kan bruges til bil og mc er at du kan låse skærmen fast til holderen så man ikke skal fjerne den hvergang man forlader mc ved korter tid bla ved tankning

• #3   23. apr 2016 Hmm, det er da også noget billigere end jeg kan finde den til på nettet.
    Hvor er det henne af?

Jeg tror måske ikke de tyske priser er helt som jeg troede heller, det var vidst fordi de havde et ekstra godt tilbud på Louis.de i sidste uge. De er stadig bedre end det jeg kan finde på danske webshops, men hvis det kan fås til 2600kr i danmark begynder det at blive småting.

Man kunne få den til omkring 2100 i sidste uge, og når jeg "pricerunner" den i Danmark, kan jeg ikke finde den til under 3000, det var derfor jeg tænkte på at købe den på en udenlandsk hjemmeside.

• #4   23. apr 2016 touring klubben kører tilbud på tomtom rider , husker ikke lige prisen

• #5   23. apr 2016 1795kr , købt i bilka med rabat fra touring klubben

• #6   23. apr 2016 Michael, det lyder da vildt billigt.
    Ved du hvad det er for en model så? Og er det noget jeg kan benytte mig af?

• #7   23. apr 2016 Det er Rider 40 kan jeg se.
    Jeg har forsøgt at google mig frem til hvad forskellen er på 40/400/410, men det er ikke sådan lige at finde - mærkeligt synes jeg.

Jeg tror jeg har læst at 40 er en "entry model", og 400 må så være deres aktuelle "flagskib" eller sådan noget. Måske er 410 den nyest producerede så, men det er alt sammen gætværk. Er der nogen der ved hvad forskellen er på dem?

• #8   23. apr 2016 Ah, jeg har selv regnet den ud. De har jo så fint beskrevet forskellen inde på MCTC's side. Forskellen er en større kortpakke, og fotofælde advarsler.

• #9   24. apr 2016 Jeg har tomtom rider 400 købt i østrig. Virker som den skal og på dansk smiley

Kommentér på:
Tomtom køb fra udlandet

Annonce