Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rens udvendigt på motor
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   24. apr 2016 Ja det skal slibes ned og overfladebehandles, for det er ir (korrosion)...

• #2   24. apr 2016 Jeg ved ikke om det er politisk korrekt, men jeg har haft succes med rens let. Det kommer måske igen, men efter halvandet år så det stadig fint ud.

• #3   25. apr 2016 Tak for svar begge to.

Jeg tænkte også at den bedste måde var at slibe det ned, men da det formentlig er et større indgreb, bliver det først til vinter. Det var mere hvis der var en "nemmere" måde, så jeg kunne få det gjort nu her inden det bliver rigtig sommer vejr smiley .

• Michelle L
    Michelle L Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   25. apr 2016 Har du prøvet "autostol"? Vidunderligt pudsecreme smiley (fåes ved T-Hansen og tankstationer fx).

• #5   25. apr 2016 Hvis du kan afmontere sættet så er det normale minus kalk/kalkvæk en mulighed da det æder irret tager dog lidt tid og man skal gerne holde lidt øje med det smiley

• #6   25. apr 2016 Jeg har prøvet autosol, men det hjælper umiddelbart ikke. Der er vidst ikke andet for end at kører med det denne sæson, også få skilt maskinen ad til vinter smiley

Kommentér på:
Rens udvendigt på motor

Annonce