{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Benzinlampe, zx10r 2004 {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen

Jeg har prøvet at Google mig frem til svaret men nu må I meget gerne hjælpe mig.

Kan det passe at lampen lyser når der er 7 liter tilbage når tanken totalt kan indeholde 17 liter? Og jer andre zx10r ejere, hvor mange kml kan I holde den på? Synes den virker voldsomt med mine 10 kml.

Fortsat god CL aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinlampe, zx10r 2004
  • #1   28. apr 2016 Ligger oftest lige omkring 200km+- før lampen begynder at lyse. Kommer selvfølgelig an på hvordan der er blevet kørt, har både kørt meget mere eller mindre. Ved faktisk ikke hvor meget der er tilbage, når den lyser, men 7 liter lyder ikke rigtig.
    Har kørt 35km med lampen lysende, der var ca. 200ml tilbage i tanken smiley
    zx10r 04.

Rasmus

• #2   28. apr 2016 Ok tak for svaret

• #3   14. jun 2016 Min er en 2006 med en 18 liters tank. Hvis jeg tanker når lyset lyser så kan jeg få omkring 12 liter på den. Så 6 liter når lyset lyser.
    Det synes jeg er meget tilbage da man ved pæn kørsel kan køre ret langt på det, så jeg googlede og fandt en der skrev at når den virkelig var ved at være tom så ville den begynde at blinke. Så jeg kørte videre og kiggede efter hvornår lampen begyndte at blinke. Det gjorde den så aldrig, den løb bare tør. smiley

Kommentér på:
Benzinlampe, zx10r 2004

Annonce