{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motografix
  • #1   5. jan 2007 Der er flere forskellige forhandlere herhjemme der forhandler dem men ring til dem og få en i nærheden af din bopæl... eller gør som jeg kør til Heine ved Flensborg... Har de ikke den hjemme som du ønsker ja så bestiller de den og eftersender den til din adresse i danmark uden omkostninger for dig.... De har en bog dernede med rigtig mange forskellige modeller - og det er FEDT.... Den jeg fik til jul kunne ikke skaffes herhjemme - da den var udgået fik jeg oplyst... men i tyskland kunne de sagtens skaffe den. Jeg tror ikke udvalget er så stort herhjemme... Held og lykke

• #2   5. jan 2007 Jeg ved ikke om det er bedst, at købe ved motografix. Jeg købt mit der og der var ingen problemer. Jeg bestilte og 5 dage efter havde jeg det. Sendt i en hård papkasse så det ikke knækker. Ingen problemer. Der findes mange hjemmesider i Tyskland og UK, hvor der kan købes tankpads.

• #3   5. jan 2007 Køb det dog fra deres egen hjemmeside!!! smiley

Rune

• #4   5. jan 2007 Det skal lige siges at jeg ikke kunne få min tankpad via deres hjemmeside.... men i Tyskland kunne de godt skaffe den...

Kommentér på:
Motografix

Annonce