{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

det store indkøbs spørgsmål af mc. {{forumTopicSubject}}

min økonomi strækker sig ikke længere til en dyr eller stor cykel har tidligere haft fx VN 800 ,, jeg er til chopper/bobber/custom cykler

nu kommer det ,, kinesere ,, ja nogen ville sige æv og andre ok det er kklart en smagssag. kvaliteten er jo som regl ikke i top , men mon ikke de har oppet sig lidt?

mine tanker går på om jeg skulle se i retning at Keeway Blackster 250ccm fra thansen . virker som udemærket af en kinøjser at være (kendt viggo 250 kopi motor med sprøjt) lige nu til 24, 999 altsså en ny cykel med 2 års reklamation/fabriks garanti osv , fede detaljer , lidt større og bredere end mange andre nøjsere .

eller om man skulle smide 24,999 efter en 25-30 år gammel cykel af stører og kendte mærker men med mange kilometer på uret .

fart / hk er ligegyldigt det er stilen osv.

hvad siger i andre .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det store indkøbs spørgsmål af mc.
  • #1   29. apr 2016 altså en viggo 535 fås i fin stand til 25 kilo men den er fra start 90érne, og hvad og hvordan er den behandlet . jeg kunne kun finde på at købe en nøjser hvis det er med v motor for syntes at have læst at folk er tilfredse med den altså motoren fremfor den evige 2 cyl paralel tvin som de ellers køre med ,

  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #2   29. apr 2016 Tag en tur på kineseren, og god lang tur. Hvis du smiler og er glad når du kommer tilbage fra turen, er du på vej i rigtig retning.
    Tag en tur på den der passer til budgettet fra Yamaha, Honda, suzuki eller andre kendte, som er ældre, smiler du højere af den skal du gøre op med dig selv om du vil købe en ældre MC som holder den pris du giver for den sådan rimeligt, eller om du køber en helt ny, hvor værdien dagen efter er faldet drastisk. Ud fra det jeg har set taber kineserne hurtigt en stor del af værdien. Men omvendt så får du en ny MC med garanti, og passer du på den har du sikkert en del gode km i den også.


  • #3   29. apr 2016 jeg ville nok gå efter en ældre mc , er en 250 ccm stor nok til dig ?

  • #4   29. apr 2016 jeg ville nok have gået efter en ældre cykel. smiley
    Men igen der er bare en smagssag - jeg tror somend, at de nye kinamaskiner køre lige så fint... smiley
    Men jeg ville nok have kigget lidt på noget suzuki savage - der kommer nogle PISSE FEDE eksemplarer tilsalg til mellem 20-30tusind engangimellem, og det er virkelig nogle flotte ombygninger indimellem. smiley


  • #5   29. apr 2016 Du kommer ud op 2 hjul og er ganske problemfrit kørende et par år.
    Personligt ville jeg vælge jeg blive træt af ar køre på en MC, der har en topfart på kun 110km/t. En smule modvind, og du har ikke kræfter til en sikker overhaling på landevejen.
    Virago 250 har lige et håndfuld heste mere, så den klarer det endnu bedre.
    Alternativt en 535'er. Dem kan du få til samme pris, også ved en forhandler. Så har du stadig 2 års reklamationsret.


  • #6   29. apr 2016 Ville gå efter brugt japser!
    Hvis man går efter noget i et realistisk prisleje indefor budget og ikke køber "den ene der er til salg" for billigt, så er det normalt ret så driftsikkert grej og prismæssigt, så er det vel stadig dyrt at købe en kinøjser fra ny og køre på den i et par år eller?
    Ville gå efter ls650 eller 535, det er realistisk indefor budget og så med lidt til over til at ombygge/vedligeholde for samt begger er driftsikre og der er mange på gaden så de er ikke svære at finde stumper til..


  • #7   29. apr 2016 Jeg startede på en 250 ccm kinøjser, og den var sjov lige præcis 1/2 sæson, med ca. 18 hk. er den ikke egnet til motorvej, og alt over 80 kmt. var ingen fornøjelse da den sø kørte med så høje omdrejninger at røv og mellemkød var følelsesløs i et par timer, for mig var det en billig måde at teste om det det mc var noget for mig, men i dit tilfælde ville jeg klart gå efter noget der gav bare lidt køreglæde, for den holder altså ikke længe på sådan en maskine.

Kommentér på:
det store indkøbs spørgsmål af mc.

Annonce