1.634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kawasaki ER 5 vs ER-6 Kawasaki ER 5 vs ER-6

var ude i lørdags og køre lidt på sådan en kawasaki ER-6
og den var sgu en dejlig maskine at køre på, men nu har jeg jeg set lidt på priserne og de er i den høje ende desværre smiley

så hvor stor forskel er der på ER-5 og ER-6
kan se der er en stor pris forskel, men vil man blive skuffet over sådan en når nu det er ER-6 man er blevet lun på?

har altid selv været til chopper, men ER-6 fik mig da på andre tanker smiley

håber nogle af jer kan give lidt info omkring forskellen på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ER 5 vs ER-6
  • #2   1. maj 2016 okay så må jeg nok bare vente til næste sommer desværre smiley

den billigste jeg har fundet indtil videre er 40.000 kr

• #4   1. maj 2016 ER-5 er en almindelig standard MC. Fin til pendling, begyndere og dem der bare vil køre på 2 hjul.
    Det er ER6 sådan set også, men der er bare sket meget på udviklingen imellem de 2. Sammenlignet, så er den store et stykke legetøj, som selv erfarne rotter kan more sig på.

• #5   2. maj 2016 En ER-5 er ganske fornøjelig og den trækker ok godt. Lyden skal forbedres med en anden potte. Desuden er alt billigt til den, forsikring, dele mv.

• #6   2. maj 2016 #3

Sikke noget vrøvl Johan... De reelle salgspriser er næsten ens året rundt.

Mener er6 afløste er5 for 10 år siden. Er6 er den "moderne" hvor er5 efterhånden er en temmelig gammel mc ( af udseende) det er begge stabile daglige slidere, som sagtens kan give chaufføren et smil smiley

• #8   2. maj 2016 ER5 er kun en ca 500 kubikker, mens at ER6 er 650. Og mener der er da 20+ heste til forskel de 2 maskiner imellem. Kørte først på en ER5 og derefter en ER6 da jeg tog MC kort, selvom at jeg burde være startet på en ER6. Men min kørelærer vurderede det var bedre at starte os blidt ud og så "opgradere" på halvvejen. Og gud hvor jeg elskede den ER6'er og bare give den noget øre ned af tilkørselsrampen smiley

• #9   2. maj 2016 Du tager fejl Johan smiley
    det kan godt være at udbudsprisen er højere i forsommeren. Men den reelle salgspris er ca den samme ( eneste besparelse er udgiften til forsikring i vinterhalvåret, men den får køber jo så lov at betale med de penge han har sparet smiley )

• #10   2. maj 2016 vi var os ude at køre på er-6 og må sige jeg har set mig lun på den. men synes at 40k er måske i den dyre ende som begynder cykel ??

• #12   2. maj 2016 Hvis du havde ret Johan. Ville du ikke rode i gamle biler for at få råd til huslejen. Så ville du købe billige efterårs og vinter MC'er og tjene kassen i april og maj...
    Vi ved begge 2 godt at det ikke er virkeligheden smiley den billige vinterpris er en ammestuehistorie smiley

• #14   2. maj 2016 Hvis ikke man gider købe noget i november til 8000,- som man kan sælges i maj for minimum 20.000,- så er man imo pisse rig. Kan faktisk ikke se skoven for bare velstand smiley

• #16   2. maj 2016 Det gør jeg ikke fordi jeg ikke kan se overskuddet....

Med den indtjening du påstår at kunne have, kan plads ikke være et problem....
    Prioritet ??? Jeg bliver utrolig nysgerrig efter at vide hvor mange netto penge du tjener på det du så prioriterer Johan smiley
    Det er ikke mange cykler der skal handles før årslønnen er hjemme . smiley

• #18   2. maj 2016 Tror grunden til din bekymring er at idioten på Mols nok har ret.....den cykel man kan købe til 8000 er noget gammel forkneppet lort der koster 40 timer og 6000 at få gjort salgsklar, og den som står til 22000,- er i super stand, og kan handles til 18000,- hvis man har kontanterne med smiley

Tillykke med din baja 4wd smiley

• Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #19   22. maj 2016 Har lige købt en er6f 2008 kørt 19000 km til 38000kr, det er måske rigtigt at den kun vil koste 30000 til efteråret, men så havde jeg gået glip at køre hele sommeren!!! Den køre bare fantastisk smiley smiley smiley god sommer

• #20   22. maj 2016 er 40.000 i den højere ende? hvad så med alle de fanatasi priser på gsxr 750'ere??? BRIAN du siger lige når du skal sælge din, så kontakter du mig, og giver mig en REALISTISK pris! Er så træt af alle de 80.000 kr priser for en cykel 10 år gammel cykel der fra ny kun kostede det dobbelte. Tænk hvis bilerne holdte prisen på den måde..

• #21   22. maj 2016 en Er5 er jo tidligere model.. jeg var lun på ER6, men gad ikke lige bruge 40-50.000 på min første MC.. og nu er jeg sku blevet glad for ER5 smiley min er den sidste i sin årgang..

Der er ikke den store forskel siddemissægt.. dog er ER6 lidt mere moderne med luksusgoder som indsprøjtning, (hvor er5 har 2x kaburator og choker) og så er der naturligvis flere heste i ER6 da den har flere kubik, tilgengæld ligner ER6N en vred kyklop smiley hvor ER5 er mere oldschool

Kommentér på:
Kawasaki ER 5 vs ER-6

Annonce