{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 750 vs. Zx9r - 1998
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #1   2. maj 2016 At du prøvekører dem og danner dig din egen mening.

• #2   2. maj 2016 Sprøjt smiley

• #3   2. maj 2016 Indsprøjtning er at foretrække...

Men de 2 cykler er på mange områder ret ens... Sidestilling, HK osv...

Jeg ville vælge den jeg syntes kørte bedst og var i bedst stand...

• #5   2. maj 2016 Japanerne er mestre i, at lave motorcykler med karburator, som går godt i responsen. De var nogle år om at blive ligeså gode til at få indsprøjtning til at være ligeså godt afstemt. Så det skal ikke være argumentet for st vælge gsxr.
    Suzuki'en er et kompromis mellem landevejsmc og racer, ZX9r er fra den årgang en pokkers god maskine til normale veje. Den er optimeret til at virke godt der.
    Tillagt en langt bedre kørestilling, så man også kan holde ud at sidde på den i et par timer, ville den være mit valg af de 2.
    Hvis den blot skal bruges til søndags racerture med drengene og enkelte trackdays, så vi der GSXR

• #6   2. maj 2016 Jeg har kørt +45000 km på min gixxer, de fleste af dem igennem Europa med tasker på. Det eneste der er ubehageligt er hårdheden i sædet, men det klares let med gelpat fra Louis.de og jeg er 190 høj. Jeg er uenig i at responsen ikke er trimmet på de første. Okay hvis du sammenligner med nye racer maskiner helt klart. Men sammenlignet med en Gsxr et år yngre uden sprøjt mener jeg bestemt at indsprøjtningsmodellen køre mærkbart bedre. Jeg kan selvfølgelig have været uheldig at de Gsxr med kaburator jeg har prøvet ikke har været trimmet perfekt, men det er så endnu en fordel for en med indsprøjtning, altså at de næsten altid er trimmet perfekt smiley

• #7   2. maj 2016 Gixxeren any day.. Den er både hurtigere, lettere og mere "moderne" end Kwakken.

Jeg havde mine gixxere samtidig med at en af mine venner havde en kawa som den du kigger på, og vi kørte rigtig meget sammen. Der var ikke en eneste disciplin hvor gixxeren ikke var kawaen overlegen.

• #8   3. maj 2016 Magnus E: Men nu har du så også modificeret din indsprøjtning.

Bygge: De 4 kg Suzukien er lettere, indhenter 9'eren med sin ekstra 15nm let ved roll-on

• #9   3. maj 2016 Har haft min zx9r i 6 år og den har aldrig skuffet mig.og har aldrig oplevet at den ikke kunne følge med smiley synes det er en fed og flot model. Hilsen hc

• #10   3. maj 2016 Jesper> Gixxeren er mere smidig, har hurtigere respons, og føles i det hele taget mere viril - Det gør den hurtigere i praksis, uagtet hvad papirteori så siger.
    Kawaen føles meget mere som en touringmaskine på godt og ondt.

• #11   3. maj 2016 Jeg havde købt en CBR 900 RR fra 1998 i stedet - jeg ejer en, og jeg synes det er en uovertruffen motorcykel.

• #12   3. maj 2016 jeg har faktisk også kig på en cbr 900, men de koster lige lidt mere end jeg har penge til.. har dog kig på en fra 1995 - ville bare helst have en 96'er og frem fordi der jo sker en del opdateringer på den der. De er bare ikke rigtige til at finde til omkring 40.000..

• #13   3. maj 2016 Firebladen er om muligt endnu mere bedaget i forhold til Gixxeren... smiley
    16" forhjul, små bremser, RSU forgaffel og karburator kontra 17" forhjul, 320mm bremser, RAM air, indsprøjtning og USD forgaffel på Gixxeren - Alt sammen noget der stadig bruges den dag i dag, hvorimod Hondaens teknik er forældet til sportscykler.
    Hondaen kører godt i motoren, og er komfortabel at køre på, men den er endnu mere touringpræget end Kawaen, igen på godt og ondt. smiley

• #14   3. maj 2016 Jeg kommer fra en cb 750 F1 1977, så er alt langt bedre og sjovere at køre på!

Men der er et par stykker i den motorcykelklub jeg går i som har sådan en cbr 900, og anbefaler den. og så kan de også hjælpe mig med at skrue smiley

Så vil helst have fat i sådan en..

• #15   3. maj 2016 #14
    så har du vel også fået en tur ikk??

nu mangler du kun at prøve zx9 og gsxr før du køber den suzuki smiley

• #16   3. maj 2016 jo jeg har kørt omkring 100 km. på sådan en cbr 900, og den kører lækkert!

• #17   3. maj 2016 Så skal du passe på du ikke bliver opslugt af ekstase når du prøver gixxeren smiley smiley

• #18   3. maj 2016 Ha brian, det skal jeg nok passe på smiley

• #19   3. maj 2016 Husk nu lige at prøve en ninja sikker på du vil kunne lide den.. Hc

• #20   3. maj 2016 Lyt ikke til HC... Han er lykkelig uvidende på sin færge ( han glemte at prøve andet da han blev forelsket i noget grønt smiley )

• #21   3. maj 2016 Man skal også huske, at HC kører på en B model, den tråden handler om, er den 32kg lettere C model. Der er en verden til forskel på dem.

• #22   3. maj 2016 færge smiley ja lidt kaptajn er man vel smiley hc...

Kommentér på:
GSXR 750 vs. Zx9r - 1998

Annonce