{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX-R600 SRAD
  • #1   6. jan 2007 Snakker du om en 1997+? Deres "svaghed" her knastkæden eller nærmere strammeren dertil. Ellers er det som alt andet kig efter hvad stand den står i, det siger jo en del. Tjek bremserne, mål dem efter for er de under mindste mål koster det altså en slat at få nye på.
    JEg havde en 1997er som jeg kun kan sige positive ting om. Kanon letkør og hurtig. Startede altid, havde ingen problemer overhovedet.

• #2   6. jan 2007 Ja, som Nik siger. Knastkæden og strammer. Og ellers sund fornuft smiley

Havde også en 97'er og den kørte fantastisk.

• #3   6. jan 2007 Hvor meget må den koste`? Havde bare tænkt den skulle være fra 96-98? Alderen er lige meget. Men var der nu en masse svaghedder ved en 96+er skulle det ikk være den.

• #4   6. jan 2007 Lyder cool Matthias. Men en med 15.000 på bagen og uden service bog, hva må den koste

• #5   6. jan 2007 Hehe okay. Mange tak

• #6   6. jan 2007 Hehe,

Jamen hvad må man gi? Lige for tiden syntes jeg det er svært at vurdere.
    Jeg solgte min for 74000kr for et år siden og det var en god pris. Så alt over 70000kr vil jeg mene er for meget.

Angående km tallet, så er det rigtigt at man skal være opmærksom på det, specielt når man engang vil sælge videre. Men ellers syntes jeg ikke man skal være bange for det. Min gamle cykel rundede 58000km da jeg havde den og den fejlede intet i motoren. Overhovedet.

• #7   6. jan 2007 Men altså.... standen har også noget at sige, så omkring en 70000kr. + - det løse smiley

Kommentér på:
Suzuki GSX-R600 SRAD

Annonce