{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reservedele - erhverv
  • #1   10. maj 2016 reservedels lageret. smiley

  • #2   10. maj 2016 Nu kan det godt være at det er lidt OT, men jeg har nu også altid undret mig over hvor tømreren køber træ, smeden stål og så det hel store mysterium, hvordan få mureren dog fat i alle de mursten????

  • #3   10. maj 2016 De køber det igennem deres grossist og du kan som privat person ikke købe igennem dem. Kun firmaer.

    Du kan blive henvist til den forhandler af mærket tætteste på dig.

    Skal du starte virksomhed?


  • #4   10. maj 2016 jeg har cvr nummer mangler bare et sted at bruge det smiley

  • #5   10. maj 2016 Det er lidt med forskel .. F-eks Parts Europe, Der er forskel også hvem man gider at handle med og hvem der vil handle med dig .. Mange steder har forskellig krav ., ting som ; hvor bor du ?, i forhold til andre Mc forhandlere/værksteder som sælger deres produkter. 2. Er du et faktisk værksted. Flere grosister vil ikkehandle med dig hvis dit Cvr ikke e registreret som MC værksted, forhandler osv.

    Flee grosister vil også gerne først se billeder at din forretning, mødes, tjekke om du er kredit værdig osv.
    Jeg ved fra flere grosister at de bliver kontaktet mange gange om ugen fra folk som faktisk ikke er seriøse, men bare gerne ville ha´ del deal så de kunne få lidt billigere reservedele til dem og et par venner..
    3. dertil kommer også at flere grosister har enten et lidt større start beløb du skal købe for eller et minimums beløb om året.
    4. Så findes der ret mange "grosister", som bare er en gut, der har set lyset i at have en PC. De får den idé at de skal være importøre, og så kontakter de en større grossist, og får lov til at købe varer derigennem . Men de har ikke selv et varelager. Så når du skal bestille varer har de faktisk ikke noget selv, og du ender faktisk bare med at sidde og betale dem penge for at lege med deres PC .. Dårlig deal !!
    5. Ofte er det næsten et større opsøgningsarbejde at finde nogen som er gode at handle med. Hvor finder man dem ? . På Messer, ved personlig kontakt osv. smiley


  • #6   10. maj 2016 Ab fabrik

  • #7   10. maj 2016 Tidligere mener jeg flere værksteder handlede igennem Max-mc, ved ikke om det stadig er sådan, nu deres danske afdeling er lukket.

  • #8   11. maj 2016 #7 det fungerer som tidligere. det er bare gennem Sverige nu smiley

Kommentér på:
Reservedele - erhverv

Annonce