{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Touring
  • #1   14. maj 2016 Med en god maskine og du bare der skal derudaf så kan man godt tage 1000km på en dag, man skal bare ikke gøre det flere dage ad gangen smiley

    Normalt er 500 km et behageligt antal pr dag


  • #5   14. maj 2016 det kommer helt an på MCen.
    personlig erfaring, 1000 km på en MZ med sidevogn er lige i overkanten smiley


  • #8   14. maj 2016 På vej syd på motorvej skriver du .. Så er de 1000 km på en dag kørt, for jeg går ud fra det "bare" bliver regnet for transport til/fra destination ??
    Hvis det skal være ferie så vil jeg gøre som Anders skriver brug 2 dg. og tag en mere hyggelig vej til målet.
    Jeg har tøffet 740 km på min gamle HD flh fra 59 på en dag. Så behøvede jeg ikke mere smiley


  • #9   15. maj 2016 Omkring 1000km på en god, kraftig Touring maskine, men nok kun på førstedagen, skal det osse være hygge/ferie så regn med det halve! HAR som ung kørt hjem fra ST Tropez i EET hug på min Katana 1100, meen så lå jeg osse og brummede i sengen bagefter!

  • #10   15. maj 2016 Gennemsnit kørere jeg 500/600 km pr dag, og med pauser ca hver time på mine lange ture.
    Kører Suzuki GSF 1255


  • #11   15. maj 2016 Byder lige ind med min erfaring. Ca 200 km om dagen på en gammel XT250 på landevej og masser af pauser da jeg praktisk talt boede på motorcykel i en måned.

    Er du hardcore og vil med i Iron Butt klubben skal du tage 1600 km på en dag. 700 km som hyggetur eller 1200 hvis du gerne vil afsted. På den rigtige maskine selvfølgelig.


  • #12   15. maj 2016 Transalpen kan snildt klare 1100 km på en dag uden at man er øm og træt.
    Men så kører man jo også hele dagen, det er sjældent jeg gider køre mere end 500 pr dag. Jeg vil hellere opleve ting undervejs end at køre.


Kommentér på:
Touring

Annonce