731 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Hjælp til køb af hjelm og beklædning?? Hjælp til køb af hjelm og beklædning??
Hej alle..
Jeg skal ud og købe nyt tøj og hjelm og ville høre om der er noget som i ville anbefale..
Tøjet skal være to delt og læder, med mindre der er nogen der kan overbevise mig at tekstil er bedre?? og gerne med indbygget rygbeskytter men ved ik om det er nogen fordel??
Hjelmen skal bare være god og ikke dugge at for meget..
Skal nok os ha nogen handsker.. Der har jeg ingen idé om hva der er godt..
Håber i vil/kan hjælpe mig..
Mvh Kenneth
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Mvh. Rune
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 135
Hvad du skal ha er jo meget subjektivt, hvad vil du? - ligne en racer dreng, eller skal det være mere afdæmpet?
Den indbyggede rygbeskytter er intet værd, der skal du alligevel ha en anden, så det skal du ikke bekymre dig om
Hjelm...tjaa...du må prøve dig frem, der er rigtig mange forskellige, så den bedste måde er at prøve sig frem.
Handsker....som med alt det andet kommer det an på hvad du vil...find en stil og find så det der sidder godt, er god kvali osv.... ved godt jeg måske ikke er til den store hæjlp, me hvis du fortæller lidt mer bliver det nemmere at være mere spicifik.
Erik
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 167
Good luck.
MVH Tonny
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 74
TEkstil tøjet er det fedeste, det er 100% vandtæt, foret kan lynes ud og der en som regel en masse praktiske lommer. Jeg har IXS, mit tøj skal i gang med 4. sæson, og samlet kostede jakke og bukser 7500 kr.
Hvad hjelm angår.. prøv dig frem, evt også med tøjet. Find de mærker og størrelser du vil have, og gå så på www.louis.de meget MEGET billigere. Jeg har altid haft shoei hjelme, men har lige høbt en shark, som også er pænt dyr i DK. JEg fik to!!, 2 hjelme på udsalg for 1100 danske kroner. Normalt koster en ca 3600 dKr.
Så der er jo bare dejligt
Knus Matilde
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Kunne se på dine tidligere indlæg at du bestemte dig for en gsx 600f.
Jeg har lige set en er vist er okay billig på qxl.
her er linket http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=16352587&ListingType=0&ListingSort=3&PageNum=1&Catg=21215
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.503
Mit første sæt var læder og helt ok, det nye sæt er goretex, hvilket jeg er glad for.
Begge sæt er med rygbeskytter, men den er fjernet og jeg bruger et alm rygskjold, som de også sælger.
Hvis man køber det hele på en gang får man en ret god rabat, og priserne er i forvejen utrolig gode, uden at tøjet virker som discount.
Mvh
Jesper
apr 2004
Følger: 45 Følgere: 54 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 675
Det har jeg købt læderdragt, støvler og hansker....
Og jeg er fuldt tilfreds..... God kvalitet og god service... Jeg overvejer også at købe min nye hjelm der......
mvh
Lasse
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 92 Svar: 427
og Joos G.. hehe.. Nu er det godt 4-5 måneder siden jeg købte en gsx 600 F
Tak for alle de gode svar.. Vil prøve at kigge lidt rundt omkring..
Kenneth
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Emner: 77 Svar: 357
Hjælp til køb af hjelm og beklædning??