731 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til køb af hjelm og beklædning?? Hjælp til køb af hjelm og beklædning??

Hej alle..

Jeg skal ud og købe nyt tøj og hjelm og ville høre om der er noget som i ville anbefale..

Tøjet skal være to delt og læder, med mindre der er nogen der kan overbevise mig at tekstil er bedre?? og gerne med indbygget rygbeskytter men ved ik om det er nogen fordel??

Hjelmen skal bare være god og ikke dugge at for meget..

Skal nok os ha nogen handsker.. Der har jeg ingen idé om hva der er godt..

Håber i vil/kan hjælpe mig..

Mvh Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb af hjelm og beklædning??
  • #1   18. feb 2005 Tjek www.mconline.dk det er kvalitet til en god pris! Har selv crashtestet det...

Mvh. Rune

• #2   18. feb 2005 Hej...

Hvad du skal ha er jo meget subjektivt, hvad vil du? - ligne en racer dreng, eller skal det være mere afdæmpet?

Den indbyggede rygbeskytter er intet værd, der skal du alligevel ha en anden, så det skal du ikke bekymre dig om smiley

Hjelm...tjaa...du må prøve dig frem, der er rigtig mange forskellige, så den bedste måde er at prøve sig frem.

Handsker....som med alt det andet kommer det an på hvad du vil...find en stil og find så det der sidder godt, er god kvali osv.... ved godt jeg måske ikke er til den store hæjlp, me hvis du fortæller lidt mer bliver det nemmere at være mere spicifik.

Erik

• #3   18. feb 2005 Angående hjelm så hænger pris og kvalitet sammen, jeg kan anbefale arai eller shoie det dur bare, skal du ikke se så flot ud og ikke kører sindsygt stærkt og måske bære du briller så er en BMW hjelm at fortrække, sådan en har jeg selv lige købt, og det dur bare og så er den til at betale 3200, mens de 2 andre er noget dyrer, jeg havde en shoie før som også var lækker, men svært at montere brillerne med smiley Tøjet er en temperament sag, personlig kan jeg best lide tekstil da jeg synes man ånder bedre i det.....
    Good luck.

MVH Tonny

• #4   18. feb 2005 Hejsa..
    TEkstil tøjet er det fedeste, det er 100% vandtæt, foret kan lynes ud og der en som regel en masse praktiske lommer. Jeg har IXS, mit tøj skal i gang med 4. sæson, og samlet kostede jakke og bukser 7500 kr.
    Hvad hjelm angår.. prøv dig frem, evt også med tøjet. Find de mærker og størrelser du vil have, og gå så på www.louis.de meget MEGET billigere. Jeg har altid haft shoei hjelme, men har lige høbt en shark, som også er pænt dyr i DK. JEg fik to!!, 2 hjelme på udsalg for 1100 danske kroner. Normalt koster en ca 3600 dKr.
    Så der er jo bare dejligt
    Knus Matilde

• #5   18. feb 2005 Hej

Kunne se på dine tidligere indlæg at du bestemte dig for en gsx 600f.
    Jeg har lige set en er vist er okay billig på qxl.
    her er linket http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=16352587&ListingType=0&ListingSort=3&PageNum=1&Catg=21215

• #6   18. feb 2005 Jeg har købt 2 sæt hos Jaguar-Gloveco på Søborg-hovedgade. Tror ikke de har nogen internetadresse...
    Mit første sæt var læder og helt ok, det nye sæt er goretex, hvilket jeg er glad for.
    Begge sæt er med rygbeskytter, men den er fjernet og jeg bruger et alm rygskjold, som de også sælger.
    Hvis man køber det hele på en gang får man en ret god rabat, og priserne er i forvejen utrolig gode, uden at tøjet virker som discount.

Mvh
    Jesper

• #7   18. feb 2005 Kig inde på www.mconline.dk
    Det har jeg købt læderdragt, støvler og hansker....
    Og jeg er fuldt tilfreds..... God kvalitet og god service... Jeg overvejer også at købe min nye hjelm der......

mvh
    Lasse

• #8   18. feb 2005 Til Erik A.. Det måtte gerne være til lidt racing..
    og Joos G.. hehe.. Nu er det godt 4-5 måneder siden jeg købte en gsx 600 F smiley

Tak for alle de gode svar.. Vil prøve at kigge lidt rundt omkring..

Kenneth

• #9   18. feb 2005 tag til bella denne weekend, var der idag, der er et godt udvalg af mc-tøj..

Kommentér på:
Hjælp til køb af hjelm og beklædning??

Annonce