{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Kawasaki Z650 bortgives {{forumTopicSubject}}

I en tidligere post tilbød jeg min gamle Kawa for en stort set symbolsk gave. Idag har jeg haft fornøjelsen af at se en vældigt glad og smilende mand trække min gamle tøs op i en hestetrailer.
Det er en win - win situation. Keld får min gamle Kawa, og jeg får mere plads i skuret + han forærede mig en hjulmøtrikspænder ( ganske som jeg selv havde foreslået ).
Nu må det være tid til en burger og en bajser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki Z650 bortgives
  • #1   17. maj 2016 hvor kan tidligere post ses ? og hvem var den heldige ?

  • #2   17. maj 2016 Hvor er det fedt - må solen skinne på dig året rundt smiley

  • #3   17. maj 2016 Den glade "vinder" hedder Keld.... - Først havde Kristian lagt billet ind på den, men da han hørte om standen, sprang han fra. - Og det er jo fair nok.
    Hvad for en tråd jeg oprindeligt udbød den i kan jeg simpelthen ikke huske.


  • #4   17. maj 2016 Tak skal du have Søren smiley

  • #5   17. maj 2016 hvad tråden hed kan jeg ikke huske.
    men det er satme god stil ! smiley


  • #6   17. maj 2016 Det var så fedt at se Kelds smil, da jeg gav ham en Haynes bibel til kawaen...- hvor registreringsattesten lå nydeligt i en lille konvolut. Han kunne osse godt lide det sæt Krauser sidetasker på bagagebærer...- og me en ekstra bagagebærer. - Og så lige en kvartkåbe... Beslagene sad jo på styret, og hvem gider dog skrue dem af ?
    Nu er der plads i skuret, til at jeg kan skrue lidt på GPX'en. Den skal have nye indsugninger ( fra filterbox til karburator), og nye gummisutter på tændrørerene.
    Så mangler jeg bare at Jan fra Special MC ringer, og siger at delene er kommet hjem smiley


  • #7   17. maj 2016 Det var satans Henrik.
    Jeg troede sgu jeg var med i den bud runde.
    Men sådan er det jo...
    Og tillykke til Keld.

    God vind herude fra.


  • #8   17. maj 2016 Jamen du VAR skam med i budrunden.... - Men Keld kunne hente den meget hurtigere end dig, og jeg skal bruge pladsen.
    Jeg har spillet med HELT åbne kort, og ALLE har haft en chance.
    Jeg håber virkelig ikke du føler dig snydt


  • #9   17. maj 2016 Nej nej Henrik, ingen dårlige følelser her fra. På ingen måde. smiley

    Muligheder kommer og går. Nogle gange når man at gribe dem, andre gange smutter de og så ender med at gøre en anden glad.
    Og hvis man ikke kan glædes over andres held og lykke så er man sgu lidt sølle.
    Jeg er både maskinmester og sømand. Så sølle bliver jeg aldrig.

    Mvh.


  • #10   17. maj 2016 Go stil smiley

  • #11   17. maj 2016 Henrik M...
    Du sådan en person som får Danmark til at lysne... go sommer til dig


  • #12   17. maj 2016 Tak skal du have sabrik smiley

  • #13   18. maj 2016 Hej Henrik. Er rigtig glad for at du har fandt en ny ejer til din Kawa. Det var desværre også med tungt hjerte at jeg måtte sige nej tak til den. Det var nu ikke standen der fik mig til at sige nej, for du var meget præcis i beskrivelsen af den. Men jeg gik i tænke boks 1 nats tid og blev desværre enig med mig selv at jeg måtte sige nej. Så det var ikke standen eller prisen smiley der fik mig til at sige nej tak. Det var min allerede manglede tid i døgnet. Men fedt at du kom af med den og håber at Keld får sat den i "mint condition" Mvh Kristian

  • #14   18. maj 2016 God stil! Sig dog endelig til hvis du mangler mere plads i garagen smiley sidder 3. Eller 4. År uden MC nu og pænt nedern at sidde bag skrivebordet på arbejdet og høre jer drøne forbi udenforan... overraskende mange mc'er der kører igennem taastrup hovedgade af en eller anden grund

  • Jesper Noes andresen
    Jesper Noes andresen Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 7 Svar: 2
    #15   23. maj 2016 Ja det fortjener sgu en "thumbs up" for seriøs go stil + m.m;-)

Kommentér på:
Kawasaki Z650 bortgives

Annonce