1.429 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

USA mc tur USA mc tur

Jeg overvejer at tage turen fra østkysten i New York og til vestkysten i San Franscico på mc-ryg. Har besluttet mig for at jeg gerne vil købe en brugt cykel derovre og så køre den til den anden ende af landet og så sælge den igen for at få lige den cykel jeg gerne vil køre.

Har nogen af jer prøve at købe bil eller mc i USA? Har hørt det kan være svært at få forsikring når man ikke har fast adresse derovre!?

Hvis ja så skrive om jeres erfaringer med køb og forsikring så kan jeg få bestilt en tur ;-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  USA mc tur
  • #1   10. jan 2007 Jeg ved at FDM har beskrevet sådan en tur.
    Mener at der er en udbyder af rejser, hvor hotel + forplejning er indregnet...
    Held & lykke med projekt

• #2   10. jan 2007 Hejsa

Hvis det ikke er et absolut must for dig at købe kunne du evt. kigge på http://www.eaglerider.com

De har en del forskellige modeller, og det er muligt at leje i en stat og aflevere i en anden.

Lejen er inkl. forsikring mv. og du kan se alle deres modeller samt booke på deres web-site.

/ Martin

• #3   10. jan 2007 martin
    Har de ikke nogle cykler til folk UNDER 50 år? hehe

• #5   10. jan 2007 Må sgu indrømme at jeg ville få lange løg af at køre på sådan en tværs over et kontinent
    Ville hellere tage impulsen derover, end sådan en brumbasse(de ved ikke at de ikke kan flyve...)... men det er jo hver sin lyst....

• #6   10. jan 2007 Jeg må give Nicolai ret, dog syntes jeg heller ikke Impulse er så lækker og køre langt på med dens smalle sæde..
    MEEEN en VFR800 ville virkeligt være nice og toure USA på..

• #7   10. jan 2007 Kent
    Det kommer jo an på hvor stor en r** er hehe... ej, kan godt se hvad du mener, men ville til hver en tid vælge den frem for HD-knald

• #8   10. jan 2007 Ja...
    Jeg har over drømmen om og krydse US and A, men det tror jeg nu skal være en sports toure.. Kunne også godt nøjes med en ZZR 1200 smiley

• #9   10. jan 2007 ja, eller måske en zx12 r... det blir kæmpe!

• #10   10. jan 2007 Nicolaj W: Enig går efter noget sjovere rent kørselsmæssigt og har ikke fundet nogle firmaer som udlejer den type cykler.

Grunden til jeg vil købe er også udlejningspriserne - med eagleriders priser kan jeg jo næsten få en ½ mc over there selvom jeg skal betale forsinkring og registrering

• #11   10. jan 2007 ...ja, de virker da som om de godt ved hvad de vil have for det...

• #12   10. jan 2007 hehe jeg og 4 kammy tog turen sidste år. dog i bil, 11000 på 6 uger. de er nogle hårde stræk og pænt varmt. vi lejede bare en bil der ovre ,

• #13   10. jan 2007 Ja vi har jo alle hver vores stil, men da jeg var i Arizona for et par år siden var jeg i hvert fald glad for "min" HD Road King.

Til Jyden [ Stoll, Auning], er jeg enig i at US skal opleves på HD, hvis du er interesseret så se evt. billeder fra min tur her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=496

Og til Nicolaj W: så ville jeg ikke ønske at have kørt 400 km til 600 km pr. dag på en Impulse. men go for it :0)

/ Martin

• #14   10. jan 2007 Martin
    Det er skam gjort ;).... ingen problemer i det

• #15   10. jan 2007 Nicolaj

Kan kun sige godt det ikke var min røv :0)

men ville du kunne holde til det hver dag i 2-3 uger?

• #16   10. jan 2007 jeg holdte faktisk til det fra den dag jeg vejret blev godt efter jeg fik cyklen, og ca en måned frem gjorde jeg det.... det her er min første sæson, og jeg har kørt lige knap 26.000 i år...

Så mon ikke jeg er godt med

• #17   10. jan 2007 Man skal også huske på at deres betjente er noget mere aggresive, så det kan ikke betale sig at give den alt for meget gas... Specielt i sydstaterne...

Men ellers vil jeg sgu også sige at hvis det skal være en sportstourer ville det være en honda vfr... ellers.. så skal det sgu da være en HD...

• #18   10. jan 2007 Jeg kan godt huske de første år jeg havde MC. Der blev der sgu også kørt noget længere end i dag.

Husker bl.a. en tur fra KBH over Jylland til Hamborg og så en 5-6 dage rundt i Skotland og retur samme vej. Turen var omkring 4.200 km og blev kørt på en Suzuki GN 250 – det var en fed tur, men jeg var rimeligt smadret da jeg meget af tiden kørte med hanen i bund for at følge med de andre på turen. Og at sidde på en GN 250 med fuld gas er som at sidde på en stor rystepudser.

Men knapt 26.000 km på først sæson er sgu udmærket gået.

• #19   10. jan 2007 det skal så også lige siges, at jeg ikke har andet end motorcykel... og jeg så bare skal ud og handle.... så er det på motorcykel. hehe...

Men ja... 26.000... synes også selv at det lyder af meget, men tilgengæld synes jeg det er gået alt for stærkt!...

• #20   10. jan 2007 Så også bare forbi at Impulsen er en lækker maskine og starte på... Rigtig lækker til og lære det hele og kende på, sving, fart og kontrol..

Kommentér på:
USA mc tur

Annonce