{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Hastighed {{forumTopicSubject}}

Jeg har et sæt Givi tasker, hvor Givi skriver at maks hastighed er 130 km/t. Jeg har dog været meget højrer op men er alligevel bange hvor grænsen er ? Top boksen er en Givi V 52 der har jeg været på 230 km/tog tror også jeg har været omkring de 220 km/t med alle tre på som er yderlig 2 V35


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hastighed
  • #1   22. maj 2016 Tror det har noget at gøre med at nogle mc'er bliver ustabile ved høje hastigheder med bokse på. Jeg havde en Kawasaki hvor på styringen blev lidt let ved 180 km/t, hvis topboksen var monteret.

  • #2   22. maj 2016 Jeg tror sgu ikke et par tasker kan gøre dit roadtrain ustabilt, det er vist bare at suse løs. Flyver der en af, har du jo fundet grænsen. smiley

  • #3   22. maj 2016 De fleste af sådan typer hastigheds godkendelser/begrænsninger betyder i bund og grund bare at hvis du overskrider dem, så tager producenten ikke ansvar for at de går i stykker, ryger af, eller får dig til at vælte. Specielt i staterne er det vigtigt for firmaer at sikre sig på den måde, for ikke at blive sagsøgt.

  • #4   22. maj 2016 Jeg tror du har helt ret Flex.

    Jeg vil dog vove den påstand at man aldrig ville få erstattet så meget som en en-krone, hvis den fløj af, selvom man kørte under det "tilladte"


  • #5   22. maj 2016 Ja det er rigtig Peter Havde tidligere en ZZR 1100 og den blev ustabil over 200 Km/t. Det var det jeg gerne ville undgå Ole hvis nu jeg har et kamera til 10 kilo er det ikke sikker det er meget værd hvis den flyver af ved 250 hvis jeg overhovedet finder det igen. Og du har helt sikker ret Flex men det var for at få lidt input fra andre der bruger tasker.


  • #6   23. maj 2016 Jeg har et sæt Givi-tasker, og var ikke opmærksom på at der kunne være noget med hastighedsgrænser.

    Jeg ville lige teste om der kunne være noget med stabiliteten.
    Men 270 km/t gik uden problemer, og de blev hvor de var...


Kommentér på:
Hastighed

Annonce