{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Suzuki DRZ400 prøve? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer om jeg skal anskaffe mig en sådan, men inden jeg farer til Sverige eller Tyskland, kunne det jo være rart at prøve en inden.
Er der nogle der har en/kender en der er så venlig at dele en lille prøvetur?

Jeg ved det er et ømt område, men de hænger ikke just på træerne herhjemme.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki DRZ400 prøve?
  • #1   31. maj 2016 det er ikke en DRZ, men vis du kommer til Aalborg har jeg en ktm 640 du hjertens gerne må få en tur på smiley
    DRZ er alligevel også for børn og kællinger smiley

• #2   31. maj 2016 Det skal jeg da lige have i mente. Kan være jeg tager dig på ordet en dag. smiley

• #3   31. maj 2016 DRZ400 med de rigtige mods, er da så uendeligt meget federe end en 640'er smiley

• #4   31. maj 2016 640'eren vejer kun 5 kilo mere end en drz 400, har bedre affjedrings og bremse komponenter, og en stærkere motor.. så hvordan er en DRZ federe? smiley

• #5   31. maj 2016 Jeg har aldrig kørt på en drz 400, men jeg vil gætte på #3 mener man ikke får dobbelt syn pga vibrationer og man kan nå jorden når man holder stille.
    To mega irriterende ting på en 620/640.

• #6   31. maj 2016 Den skal bare bruges til fragt fra A->B og så lidt sjov derudover. smiley

• #7   31. maj 2016 #5 kan meget vel være, jeg føler ikke at vibrationerne er noget problem, køre på min til daglig og ligger ikke mærke til dem, medmindre jeg kom fra en 4 cyl over på den.
    Og med mine 1,82 cm kan jeg have begge fødder fladt på jorden når jeg sidder på den smiley

• #8   31. maj 2016 Jeg var ustyrligt glad for min DRZ da jeg havde den (første MC). Gode serviceintervaller, let og simpelt bygget op - fed cykel.

På med en 41mm karburator, air filter mod og så en ordentlig udstødning, så er du kørende.

• #9   31. maj 2016 Det med at skrue er ikke et problem. Gider bare ikke skrue dag ind dag ud.
    Også derfor jeg ser mig lidt mere om efter en DRZ fremfor Husqvarna, KTM eller Husaberg.
    Kan sagtens se det sjove i sådan en rigtig Motard også dog er jeg bare bange for man skal skrue ligeså meget som man kører.

• #10   31. maj 2016 det kommer an på hvilken model du tager, lc4 motorene fra ktm så som 640 og 625 har samme service intervaller som en DRZ, ulemperne ved modellen er som #5 siger at nogen ikke kan klare vibrationerne, mens andre som mig selv ikke ligger mærke til dem, også at de er rimelig høje i det smiley

• #11   31. maj 2016 SOm #5 Jesper siger, det er jo en pladevibrator på 2 hjul! smiley Og DRZ'en føles bare mere nem og smidig i forhold til 640'eren smiley

• Jesper
    Jesper Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Følgere: 4 Svar: 5
    #12   31. maj 2016 Kan kun anbefale en DRZ400. Min have komplet racerudstødning, 41 mm carb og lufter mod. Den gik på baghjul i 2 gear på gassen alene - så rigeligt med kræfter. På motorvej er den dog ikke det bedste og det var derfor jeg endte med en helt anden type maskine. Men til transport på landevej og til sjov så er den perfekt.

• #13   31. maj 2016 Det lyder sjovt.
    Det er udelukkende det den skal bruges til - landevej og bykørsel samt de små snørklede veje heroppe nordvest på.

• #14   6. jun 2016 Så bliver du ikke skuffet Klaus! Men gør som Jesper har gjort, sæt en fladspælds karburator på den du køber, og lav luftfilterkasse mod.. Du får en HELT anden motor, som bare er frisk ved havelågen.. Det er absolut den bedste upgrade man kan lave på den cykel, hvis det ikke er en født E model smiley

• #15   6. jun 2016 Lyder jo super. Mange tak for svarene. Så skal jeg bare finde mig en DRZ. De hænger jo ikke ligefrem på træerne og vil gerne prøve en inden jeg farer sydpå til Tyskland og henter en smiley

• #16   6. jun 2016 Nej det er underligt, da jeg havde for en flok år siden, var der altid rigeligt til salg..

• #17   6. jun 2016 Jeg må enten væbne mig med tålmodighed eller køre turen til Tyskland.
    Overvejer dog om jeg bare indtil videre skal trille lidt på en cb400.

Kommentér på:
Suzuki DRZ400 prøve?

Annonce