2.182 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Valg af alarm? Valg af alarm?

Inden vi starter: Ja, jeg har søgt i forum osv, men synes ik rigtig jeg fandt svar på mit spørgsmål som sådan..

Hvilken alarm bør man vælge? Og hvad bør man regne med at smide for en god alarm?
Jeg kan se, at mange kører med spyball og lign, som jo ligger i den dyre ende af skalaen.. Men finde der noget tilsvarende, der er billigere?

Jeg er lidt ligeglad med, hvad mærke det er - bare det er et godt produkt! Skal i lejlighed her om ikke SÅ lang tid, og ved ikke lige, hvor jeg kommer till at kunne stille MC'en (ikke på gaden - bare rolig), så vil godt have noget mere sikkerhed omkring den.

Jeg takker på forhånd! smiley

Simon.

Ps. Det er ikke til minigixxeren! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af alarm?
  • #1   14. jan 2007 Hey.. Jeg har fået installeret en billig alarm på min Bandit.. Der er alligevel ingen fordel i mit forsikringsselskabet ved at købe en godkendt alarm til flere tusinde. Den lyder med 120 db, med to fjernbetjeninger, flere forskellige alarmvarigheder og jeg gav omkring 450,- på en internetside.. ( kan desværre ikke huske hvilken..:-() Dertil skal der lige siges at min står lige ved siden af mit soveværelse vindue og er kun installeret så der ikke er nogle der piller ved den.. Prøv at søg efter mc-alarm på nettet og se hvad der popper op..:-)

• #2   14. jan 2007 Kunne måske godt tænke mig en med en pager (staves?), men det øger garanteres prisen gevaldigt?

• #3   14. jan 2007 Er det sådan en gps-søger du mener??? Hvis det er, så kan du nok være sikker på at prisen IKKE ligge i den billige ende..

• #4   14. jan 2007 Nej, sådan en, der giver besked, hvis der er nogen, der piller ved biken! smiley
    GPS-tracker må komme engang i fremtiden.. smiley

• #5   14. jan 2007 Arhh ok.. Sådan en.. Jeg håber bare på at de 120 db på min alarm får dem til at trække nallerne til sig i en fart..
    Held og lykke med at finde en..:-)

• #6   14. jan 2007 Hey.. Fandt lige denne her:
    (link fjernet)

• #7   14. jan 2007 Ja, der er da den 2-vejs på siden.. Det er nok noget i den stil, jeg er på udgik efter! Men hvad mærke man så skal vælge - det aner jeg ikke..

• #8   14. jan 2007 Køb spyball!! De er ikke billige man nogen af de bedste der findes på markedet!

• #10   14. jan 2007 LEGOS 3 fra louis.de er faktisk en rimelig OK alarm... og ikke helt så dyr....

Hvis du vil have en med Pager/SMS så bliver det nok dyrt, da det jo vil kræve Mobilabo. og modul...

De andre med hvor fjernbetjening giver alarm er via radiobølger. og de er rimelig begrænset I rækkevidde.... Tror du vil kunne høre alarmen inden du er inden for rækkevide af senderen....

• #11   14. jan 2007 Har lige en mindre rettelse.. Havde lige misforstået det med pager - jeg søger sådan set bare en 2-vejs! smiley

Så indtil vidre er kravende:

2-vejs
    Startspærre
    God kvalitet!

• #12   14. jan 2007 Chris møller: Ved du noget om, hvor godt rystecensoren i den alarm virker?

• #13   14. jan 2007 Erling: Synes kun jeg kan finde Legos 2 og 4 hos louis?

Rasmus G: Synes bare jeg har læst så meget med, at der er mange af dem, der går i stykker?

• #14   14. jan 2007 Dem Chris omtaler lyder da til at være meget lækre.
    jeg har en GPS tracker i min, jeg får en sms hvis man ryster med den (Tager den af støttefoden eller smækker med sædet f.eks.)

Den er lidt dyr, men så får du det også at vide hvis du sidder i biografen f.eks. eller vader rundt inde i bilka eller hvor du nu er henne og har stilt maskinen fra dig.

• #15   14. jan 2007 Velo: Hvad gav du for din?

• #17   14. jan 2007 Den kostede mig 6000,-
    Der findes andre og billigere alternativer. Men denne her fungerer nu meget godt syntes jeg.
    Det er en Dantrack DT-30 jeg har på min.
    som supplement kan man evt. få den sporet gennem sit telefon selvskab også. Det er ikke så nøjagtigt som GPS men virker også i en betonkælder f.eks.

• #18   14. jan 2007 det er jo meget godt alt det der gps og pager meen de som hugger ved jo også hvordan og hvad hjælper det at sidde i biffen eller vade i bilka når mc er væk når man kommer ud, der er flere klip på nettet hvor et team fjerner cykler ved højlys dag og ingen reagerer
    mange tovejs har en reel rækkevidde på 50-75 meter, så kan man jo ligeså godt trække mcen med rundt i bilka
    så køb den som jeg har her på mc galleri, den er testet mod lego og spyball og var langt overlegen, både prismæssigt og kvalitetsmæssig, digitalcensor som registrerer bevægelser

Kommentér på:
Valg af alarm?

Annonce