1.967 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Interphone F5MC/Tour 2016 - Antal personer på linien. Interphone F5MC/Tour 2016 - Antal personer på linien.

Hej MG

Jeg har brug for jeres hjælp.

Vi er nogle stykker (Flere end 4) der skal have os et samtaleanlæg.

Vi havde først forelsket os i den nye Interphone Tour (Topmodellen).
Meen... nu da jeg læser lidt rundt, kan jeg ikke finde noget om hvor mange kan snakke sammen på det anlæg.

Alle anlæg har jo den klassiske 4 i intercom konference, men fx. på Cardo's nye Packtalk kan man enten tale 4 sammen eller et helt pack på op til 1 + 8?
samme funktion menes jeg at have set på andre mærker og modeller?

Er der nogen der kan gøre mig klogere på dette område?

Håber der er nogen der kan hjælpe snart, da vi står og skal afsted snart smiley

Mvh Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Interphone F5MC/Tour 2016 - Antal personer på linien.
  • #1   6. jun 2016 Jeg har f5. Indtil videre har vi været 4 på den hehe smiley

• #2   6. jun 2016 Total skægt. Så er man fri for råbe ude af hjelmen og ikke forstår hvad man siger til hinanden smiley

• #3   6. jun 2016 http://www.allroadadventures.dk/blog/interphone-klar-med-nye-modeller/

Interphone Tour kan tilslutte op til fire motorcyklister inden for en afstand på op til 1,5 km (sakset fra ovennævnte link)

• #4   6. jun 2016 Ercan M og Leif H.

Som jeg selv skriver i mit indlæg, så ved jeg godt at alle anlæg kan snakke sammen 4 personer.

min spørgsmål går på om man med interphone kan snakke med flere end 4? som fx Cardo viser på deres Packtalk version?

• Alex
    Alex Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #5   7. jun 2016 interphone F5MC understøtter 6 personer (står også i alle vejledninger om dem, da det er et stort salgsargument)

Men fordelen ved MC i forhold til XT, er at den kan dele bluetoothmusik fra telefonen og ud til alle der kører intercom.
    I sig selv lyder den feature ikke så fed, hvis nu ikke alle kan lide Abba.
    Men gps informationer fra telefonen vil i såfald komme ud til alle og ALLE ved jo på den måde at de skal dreje til venstre om 400 meter.

Jeg har selv interphone og er MEGET glad for det.
    F5Mc kan desuden connecte til ALLE andre mærker af intercoms.

• #6   7. jun 2016 Så F5mc kan mere end den nye Tour model fra Interphone? Med hensyn til opkobling?

• #7   7. jun 2016 Hvad med Sena 20S?

• #8   8. jun 2016 #5 Alex
    Hvis man kigger på F5MC på nettet nu, så står der også 4 personer. Har du et sted hvor der står 6 personer? smiley
    OG har du selv prøvet med 6 personer på linien?

#6 K S N
    Præcis det samme undre jeg mig over. Jeg kan godt lide designet på den nye.
    Men hvis den "gamle" er bedre, er det da vær at spare 1000 ,- pr dobbelsæt.

#7 Joachim S. J
    Jeg syntes ikke at jeg har hørt særlig godt om Sena.
    Jeg mødte en sælger fra Sena til åben hus hos aagesen MC og må indrømme han virkelig ikke solgte den særlig godt, taget både funktioner og pris i betragtning.
    Har du Sena s20?

Tak for jeres svar

• #9   8. jun 2016 Nej, jeg kører pt. med noget kinøjser gøjl, som dog fungerer fint, men skulle jeg investere i noget high-end , så havde det blevet sena 20s.
    Jeg har kun hørt godt om den, og så tager op til 8 personer, men se evt. nogle bruger reviews på YouTube.

• #10   8. jun 2016 #9 Joachim S. J
    Det er det samme som fx Cardo.
    Du kan stadig kun snakke 4 personer i fuld duplex, men kan være koblet op til 8 personer på nettet.

• #11   8. jun 2016 The 20S is capable of having a multi-way intercom conference between 8 20S headsets. In order for all 8 headsets to communicate with each other, all of the headsets need to be set up as a chain for all of them to talk in a multi-way intercom conference. For all of the 20S headsets to talk in a multi-way intercom conference, they need to be paired together.

• Alex
    Alex Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #12   10. jun 2016 Jeg har desværre ikke været ude i en gruppe så stor som 6personer på linjen. Jeg tror også det må være lidt irriterende med så mande der kan snakke.
    Her er manualen fra f5xt som er forgængeren til MC
    Der er både billeder og afstande i en gruppe på 6 personer.

http://www.revzilla.com/assets/0000/0410/Interphone_F5_User_Manual_English.pdf

Kommentér på:
Interphone F5MC/Tour 2016 - Antal personer på linien.

Annonce