{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Hvordan finder jeg dem. {{forumTopicSubject}}


Hejsa alle sammen.

Jeg leder efter andre der kører Inazuma GW250 her i Danmark, jeg har fundet 2-3 stykker , men jeg ved at der er ca.70-75 i hele Danmark, jeg har fundet stel / plade nummer og forsikrings selskab hvor de er forsikret, men forsikring selskaberne må og vil ikke hjælpe med at vider sende en hilsen fra mig til deres kunder som har en Inazuma GW 250

Jeg har prøvet flere FB grupper og internet forums, uden det store held, så jeg ved ikke rigtig hvor og hvordan jeg finder frem til dem.

Er der nogen af jer der har en idé ?


Kommentarer på:  Hvordan finder jeg dem.
  • #1   7. jun 2016 prøv et kontaktbureau. smiley

  • #2   7. jun 2016 Du kan jo starte en gruppe herinde eller på Facebook for Inazuma ejere og andre interesserede hvor i kan dele erfaringer og oplevelser, evt. reklamere for den på andre mc facebook-sider, men der ligger nok en del arbejde i det.

  • #3   7. jun 2016 Har aldrig forstået det der med en gruppe/træf kun for folk med en bestemt maskine, må da være det mest kedelige træf når alle kommer på det samme smiley

    eneste mulighed at finde dem på er at hive fat i dem når de kommer kørende, gudskelov for det, ellers ville en masse sure kø-tosser stå uden for min dør. smiley


  • #4   7. jun 2016 #1
    Finder der sådan et kontakt sted smiley

    #2
    Det har jeg allerede lavet eller forsøgt

    #3
    Hvis jeg så bare viste hvor i landet at de kørte rundt så ville jeg da gerne hive fat i dem.


  • #5   7. jun 2016 Bare fordi man kører samme mc, behøver man jo kke kun snakke mc.
    Der kan være mange fordele ved at være samlet i en mærkeklub. F.eks. er der større mulighed for at få hjælp til problemløsninger ved ens mc. Større grupper kan få forhandlet medlemsfordele o.s.v.
    En af de bedste klubber jeg nogensinde har været medlem af, er VFR klubben.
    Kender ikke så meget til den i dag, men dengang havde vi et fantastisk godt sammenhold og nogle rigtig gode klubarrangementer. Og jeg tror klubben fortsat kører rigtig godt.


  • #6   9. jul 2016 Jeg kører gw 250 i Nordsjælland. Kender en til i Fredensborg kommune
    Vh Lars


  • #7   21. jul 2016 hej Peter;

    Der er ingen målepind på mit oliepåfyldningsdæksel? er det født uden?


  • #8   22. jul 2016 ja det er den for at se om der er nok på skal du stille din MC på et plant/fladt gulv helst på en centerfod hvis du ikke har det så sæt på den og hold den lige mens en anden tjekker den lille runde rude på højre side.

Kommentér på:
Hvordan finder jeg dem.

Annonce