{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Mikkel L
Mikkel L
Tilmeldt:
20. feb 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Ny bruger. Uden MC :( {{forumTopicSubject}}

God aften de herre !

Vil starte med at fortælle, at jeg ingen erfaring har med MC'ere, so be gentle =]
Har nogle enkelte spørgsmål mht. mange ting smiley

1: Hvad afgør "lyden" i en MC.. Altså så den lyder som en rigtigt motorcykel, med masser af kræfter, og ikke lyder som sådan en Aprilia rs50 :S (helst med mindst mulige hk's)

2: Er det muligt at montere en fuldkåbe på en ældremotorcykel, eller en der ikke er på ra fabrikken?

3: Hvad ville i anbefale til en HELT ny nybegynder (akavet? :D), der ingen erfaring har med MC'ere, som skal lyde godt, men alligevel holder sig på de minde kræfter... og sflg. til en fornuftig pris. Cyklen må gerne være brugt eller "gammel".


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bruger. Uden MC :(
Kommentér på:
Ny bruger. Uden MC :(

Annonce