{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Dragstar 650 Vs. 1100 {{forumTopicSubject}}

Tja jeg går og overvejer om min næste cykel skal være en xvs 650 dragstar.
Overvejer det pga stilen tiltaler mig rigtig meget og ombygnings mulighederne er uendelige jo.

Spørgsmålet er så, om jeg i længden vil blive træt af motor størrelsen og derfor skal vælge en 1100 fra start af eller om jeg sagtens ville kunne have mange dejlige timer på en 650 ?

Og ja, det ville jeg nok bedst selv kunne svare på, men tænkte der måske sidder nogle hardcore dragstar ejere der ude der måske har gjort sig de samme overvejelser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dragstar 650 Vs. 1100
  • #2   10. jun 2016 Don T... Se det er også min tanke... Ved godt jeg ikke køber den i troen om det er en fart djævle, men jeg kan ikke undgå at ville komme til at køre motorvej fra tid til anden og der gider jeg sku ikke at skulle sætte et sejl op før jeg kan overhale andre...

  • #4   10. jun 2016 Xvs 650 smiley

    profilbillede
  • #5   10. jun 2016 Overvejer selv sådan noget næst gang min ven smiley

  • #6   10. jun 2016 Vildt nok... hvem er ejer den ?

  • #7   10. jun 2016 En af mine kunders smiley

  • #8   10. jun 2016 Den er sku nice nok... Mangler bare et stort bredt bagdæk og så væk med den der kæmpe bagskærm, men det er jo smag og behag

  • #10   10. jun 2016 Jep:)

  • #11   10. jun 2016 Fil engang fortalt at en chopper min. skal være på 800ccm.

    Det passer. Køb ej mindre.


  • #12   11. jun 2016 Det er jo meget smag og behag, jeg har en 650 med 50hk det syntes jeg faktisk er helt fint, den er okay kvik, og som jeg har bygget min, køre man max 150, så skal jeg love for det hiver i en bare ved den fart.
    Men det er mere hvad du selv tænker at bygge den som? sådan som jeg har bygget min egner den sig jo slet ikke at køre stærkt på.
    Det er en man ligger med 90-100 på.


  • #13   11. jun 2016 Du kommer til at fortryde det, hvis du køber den med så få kubik....

    Men rigtig fin maskine...


  • #14   11. jun 2016 Martin J... Min ombygning kunne sagtens være i stil med din... Og jeg er helt med på at cruise afsted på den, men som sagt så kan jeg ikke undgå at skulle på motorvej fra tid til anden...
    Har du fået ombygget din bagsvinger til det store dæk, eller købt en helt ny ?

    Bjarne B.... Det er også det mine tanker går på desværre...


  • #15   14. jun 2016 Ja jeg har lavet bagsvinger helt om, så købte jeg en fælg krans, og så var det ellers bare igang med at flytte det org. nav over, og lave det rigtige off set.

    Men hvis du skal køre en del på motorvej og godt kan li fart, så er sådan en stil her ikke noget smiley 150 er max, det hiver virkelig i en med den fart.
    Jeg har jo så også kun bygget min for at den skulle se fed ud, det kom for mig først, frem for køreegenskaber, selv om man sidder faktisk rigtig godt på den smiley


    Men om du skal vælge en 650 eller 1100, tja det er jo helt op til dig selv.
    Men der er da ingen tvivl om des bedre acceleration des federe er det da smiley
    om man kan køre hurtigt eller ej.
    Men jeg er nu ganske tilfreds med min 650 der kun har 50hk
    Men der findes altså også en model 650 med 40 og 42 hk, så se dig om smiley
    Og held og lykke med købet smiley


  • #16   14. jun 2016 Martin J.... Altså ville jo bygge den a samme grund... Netop fordi den ser fed ud. Men min nogle a mine venner bor på syd sjl og jeg selv i nord... Derfor motorvej.

    Du skriver om både 40 og 42hk model.. Er det dragstar og dragstar classic ?


Kommentér på:
Dragstar 650 Vs. 1100

Annonce