{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Hjælp til str på kevlar bukser ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg har kikket på et par Kevlarbukser
Men jeg er itvivl om jeg skal ha dem med kort benlængde eller lang benlængde , normale jeans skal jeg ik ha lang benlængde men normal , men hvad er jeres erfaringer ??

http://bike-netshoppen.dk/product/trilobite-parado-herre-jeans-15242/

Nogen der kender til den her model jeg har linket til ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til str på kevlar bukser ??
  • #1   11. jun 2016 Hvis de mest er beregnet til at sidde på cyklen vil jeg vælge lange, men er det mest til at gå rundt med hængerøv er det noget helt andet smiley

  • #2   11. jun 2016 smiley men kender du modellen for den har noget stræk læder agtigt noget i skridtet , og om de er gode

  • #3   11. jun 2016 Hvis de har brede ben forneden som mine har, ville jeg vælge kort. mine HELD er meget brede forneden og ville ryge ned over sko og støvler, hvis de var meget længer, så mine er lagt op så jeg ikke vader rundt i dem når jeg har sko/støvler på, men glider jo op når jeg sidder på biken. de næste jeg køber skal ha samme brede som min wrangler bukser

    Ben breden er 25 cm for neden og mine allmindelige wrangler bukser er kun 22 cm


  • #5   11. jun 2016 Men også surt hvis man tager de korte også når man sidder på sin MC så ser de for korte ud. Så næsten hellere de lange også kan de lægges op ??

  • #6   11. jun 2016 Ja helt sikker, men ring da til dem og spøger hvor lange de korte er i benlængden, hvis det er lige som med mine wrangler bukser som burde være en 34 i benlængde, men de er da mindst 36 smiley men det fede er at man ikke vader ikke rundt i dem når man har sko på fordi de er 22 cm i breden og stumper ikke så meget som en 1 cm hvis jeg køre i dem hehe

  • #7   11. jun 2016 korte og lange har vel også noget med hvor knæbeskytteren sider.

  • #8   11. jun 2016 De er jo som regl justerbar og kan flyttes op og ned

  • #9   11. jun 2016 Har prøvet dem hos en ven og jeg skal ik ha en lang , men de sad lidt stramme i 32 om lårene
    Hvis jeg går op i 34 blir de så løse på lårene eller er det kun livet


  • #10   12. jun 2016 De bliver jo lidt større over det hele, men du skal jo næsten side på biken når du prøver noget... det skal jo være behageligt at køre i dem især på lange ture, hvor man ikke bor 10 km væk

    Jeg købte mine hos Aagesen og Gitte dernede siger så at jeg skal ud og side på dyret inden jeg vælger smiley og det må jeg jo gi hende ret i smiley de er måske lidt store, men man skal også kunne bukke benene når der kommer knæbeskyttere i dem, de første jeg prøvet sad helt som mine wrangler bukser, pisse godt! men så skulle der jo knæbeskyttere i dem, som jo fylder en hel del


  • #11   12. jun 2016 Prøv dem med beskyttere i mens du sidder på cyklen, de kravler meget op når man sætter sig op på bæstet.

Kommentér på:
Hjælp til str på kevlar bukser ??

Annonce