592 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
TYVERISIKRING TYVERISIKRING
Nu har jeg fået den bedste tyverisikring der findes. Jeg har hyret en guldsmed med en 9mm. Han sidder omme i værkstedet, så ved i det.
Vildt med ham Guld/uhr smeden fra KBH.
Sådan går det når man ikke vil betale.
Per
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 646
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
apr 2005
Følger: 81 Følgere: 79 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 937
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 63
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
LIDT svært med en attrap lavet af sæbe!!!!!
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.892
Personligt burde han få lavet et sluse system istedet... bare min mening...
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 569
Selvfølgelig er det okay han skyder.
Holder helt og holdent med ham.
Hvis han havde været panser ville det slet ikke diskuteres vel?
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Synes det er fair, at han skød efter dem.. Han blev jo også truet på livet! Men det ender garanteret med, at han får den højeste straf af alle..
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 48
Du kan overhovedet ikke sammenligne ham med en syg idiot der går rundt ude på gaden og skyder rundt omkring.
Han bliver truet og bestjålet i sin egen forretning.
Og efter 7 gange, tror jeg vi alle fik nok. Jeg ville os have gjort noget, hvis det var mig. Var jeg blevet truet, havde det sikkert os slået klik. Det jo heller ikke altid man kan se det er en atrap, så godt de kan laves.
Holder helt klart med ham, håber han slipper billigt. Og de andre får en ordentlig dom.
De kan bare holde fingrene for sig selv.
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
Polemikken er kort og godt, at det ikke er en prisværdig handlemåde i et land som vores.
Jeg er fuldstændig enig i, at det ikke er synd for skiderikkerne at de fik den modtagelse, men problemet er straks større, når de, eller andre af deres landsmænd næste gang røver en urmager medbringende rigtige skydevåben, og en overbevisning om, at en forkert bevægelse er et angreb. Så står vi lige pludselig med en eller flere døde butiksindehavere, eller assistenter.
Det er ikke en udvikling jeg ville bifalde.
Oprustning er for de der er uddannet i det. Ikke urmagere og kafferistere.
jun 2006
Jeg synes også at situationen er håbløs, og for 10 år siden ville jeg have været ekstatisk af fryd over handlingen, men ikke i dag. Manden kunne i det mindste gøre samfundet den tjeneste at gøre sig dus med brugen af skydevåben, før han brager løs i sin butik.
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Man må ikke lege John Wayne, men så vidt jeg ved er det heller ikke lovligt at stjæle. Nu er det sådan at de danske straffe ikke stemmer overens, med de forseelser der sker. Se bare nede fra Tønder. MEN MEN lad ordensmagten tage affære, og lad os så som dansker give dem lov til at håndhæve loven, og ikke svine dem til såsnart de prøver på det. De kan jo ikke holde ro og orden før bladene og andre medier er efter dem.
jun 2006
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Hvordan kan du sige at det er urmagerens ansvar hvis røverne havde haft rigtige våben og i kraft af hans handling ville skyde vildt omkring sig? Det er de tre røvere der starter situationen, ved at begå noget ulovligt. Og du kan ikke sige mig imod. Du ved jeg har ret!og tilmed stemmeflertal.
Hvis røvernes medbragte atrapper virkelig ligner ægte våben, så er det vel ikke en urimelig tanke at urmageren frygtede at de ville bruge dem og dermed frygtede for sit eget liv. Og her kan ingen sige mig imod....udover Tom Waits.
Og hvis sådan tre halvrussere bliver nakket er det sku indenfor katagorien erhversrisiko.
/Simon
TYVERISIKRING