Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda vf 400 f
  • #1   17. jan 2007 det er en meget velkørende mc med et godt træk i motoren. Krumtappen er dog ikke for god, så lydt efter mislyde fra motoren.

• #2   17. jan 2007 Jeg kan sende dig informationen fra mc revyen hvis det er?

• #3   17. jan 2007 Hmmm, krumtappen har jeg ikke hørt noget om. Men VF modellerne blev kendt for at ødelægge knasterne. Så der skal nok komme nogen der skriver du skal holde dig fra en VF'er.
    Men den lille vf400 er nu ikke kendt for det, så der er den ikke værre end alle andre mc'er. Så er den passet og plejet er der ikke så meget at frygte på den konto.
    Dog er honda's V4 motor bøvlet at skrue på. Det kan sagtens lade sig gøre, hvis bare man har kugleled i stedet for håndled.

Ellers er det en superfin og meget underholdende cykel. Dog skal i være opmærksom på bremserne. Honda havde en mani med de skulle kapsles inde, hvilket betyder meget snavs der skal renses ud af dem, og det er svært for jer ved købet, at se hvor slidte de er.

/
    Jesper

• #4   17. jan 2007 jeg har workshop manualen til modellen...
    og min kone har en 86 vf 500 den har kørt 67000 på orginal ´knaster, bare husk orginal filter og en god olie!

• #5   17. jan 2007 Honda's VF 750 og VF 1000 har ganske rigtigt problemer med knaster og vippetøj. Det var vist noget med for lavt olietryk ved lave omdrejninger. VF 400 og VF 500 har ikke de problemer. Der er det som nævnt krumtappen/lejerne, som er lidt svage.

• #6   17. jan 2007 Jo VF500 har også problemet. Men ikke på F2 modellen. Der var smøresystemet til knasterne forbedret.

/
    Jesper

• #7   18. jan 2007 det er så også en f2 hun har smiley

• #8   18. jan 2007 jeg takker mange gange

Kommentér på:
Honda vf 400 f

Annonce