Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreklar vægt: 285kg
  • #1   24. jun 2016 Hmm gør det?

• #3   25. jun 2016 køreklar vægt og egenvægt er 2 meget forskellige vægte eftersom egenvægt er køtj- vægt UDEN drivmidler som olie, vand, benzin og bremsevæske.
    Køreklar vægt er inkl alle disse væsker og fører.

• #4   25. jun 2016 Jeg er klar over hvad køreklar og egen vægt er, spørgsmål om det betyder noget for mig eller skal jeg bare lade det være.

• #5   25. jun 2016 tror du selv det vil ændre på noget. Kører den bedre efter ændring? Vil den blive billigere efter ændring?

Jeg tvivler, så i min optik er det spild af tid at spekulere på det smiley

• #7   14. feb 2018 Hej jeg har selv lige købt en tracer 900 2017
    Og der står det samme fik at vide af forhandleren at de renger en føre på 75kg med i køreklar vægt og ja egen vægt er forkert står også som 210kg på min

• #9   14. feb 2018 #3
    For mc regnes fører ikke med i køreklar vægt.
    Det er kun væsker.
    Eks:
    Min Street Triple har 174kg som egenvægt og 186kg som køreklarvægt i hht regattest.

Taget fra Vejledning om syn af køretøjer 1.04 Definitioner:

Tjenestevægt
    Vægten af køretøj med tilbehør, som køretøjet normalt medfører, samt fuldt optanket med driftsmidler og inkl. føreren (75 kg).
    For motordrevet køretøj er tjenestevægten således lig med egenvægten med tillæg af vægten af driftsmidler plus 75 kg.
    Tjenestevægt kan sættes lig med køreklar vægt. Dog skal køreklar vægt tillægges vægten af føreren (75 kg) for knallerter, motorcykler og tre-hjulede biler samt for lette fire-hjulede biler (»quadricykler«) omfattet af direktiv 2002/24/EF eller forordning 168/2013/EU om typegodkendelse af knallerter og motorcykler m.v

• #10   14. feb 2018 Ikke desto mindre står der køreklar vægt 285kg på min og jeg ved at mc’en med væsker på vejer 210kg

• #11   14. feb 2018 Se her

profilbillede
  • #12   14. feb 2018 Yeps.
    Siger heller ikke at der ikke er fejl på din reg.atest.

• #13   14. feb 2018 Ifølge forhandleren er den god nok

Kommentér på:
Køreklar vægt: 285kg

Annonce