{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaburator synkronisering?
  • #1   27. jun 2016 Køb sådan en frækkert, så kan du selv.
    Og det er ret simpelt smiley

    http://www.krogmc.dk/index.php?inc=carbtune.htm


  • #2   27. jun 2016

    profilbillede
  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #3   27. jun 2016 Okay men har desværre ikke den store viden til det desværre derfor kunne jeg godt betale mig fra det hvis nogen kan eller kender pris hvor det er billigt

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #5   27. jun 2016 Jo nix. Men jeg kan ikke se hvad den kommentar skulle til hvis ikke du har noget der kan hjælpe ja sorry. Men skal da nok sætte ..

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #7   27. jun 2016 Det må man nok sige. Men hvis bare det havde hjulpet mig mit problem så havde det jo været godt nok.

  • #8   27. jun 2016 Har fået adskilt, renoveret og indstillet mine hos MC hjørnet i Hillerød. Cyklen kører super nu men måtte af med 3800kr selvom en lavere pris var aftalt med ejeren. Magen til klaphat skal man lede længe efter. Heldigvis kører den godt så det er ikke helt spildt..

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #9   27. jun 2016 Ja jeg har desværre også hørt at man ikke kan stole på hans priser. Og at han skulle være mega dyr. Men tak for det

  • #10   27. jun 2016 Ta en tur ned til roskilde smiley så ka jeg gøre det for dig smiley

    Skriv evt pb smiley


  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #11   27. jun 2016 Lyder rigtig godt har lige skiftet olie og skulle lige gå benzin tilførslen igennem men så knækkede den studs til vakuum så skal lige skaffe sådan en så kunne jeg godt køre til Roskilde ingen problemer der.

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #12   27. jun 2016 Den har svært ved at stå i tomgang og jeg har været meget igennem på den og det eneste jeg kunne se der var galt er synkronisere af kaburatoren. Jeg ved ikke hvad der ellers skulle være galt. Jeg ved ikke hvornår det sidst er blevet gjort.

  • #13   27. jun 2016 Få din madkine til at ku klare en tur herned og hjem igen smiley så ka vi aftale nærmere smiley

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #14   27. jun 2016 Så snart den lille studs er købt kan den klare turen er jeg helt sikker på. Og tak for det. Er sku glad for den hjælp man kan få når man ikke selv har forstand på lige de ting. Er vvs ikke mekaniker

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    jun 2007

    MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 15
    #16   27. jun 2016 Jep det kan jeg ?? Men er ikke helt tabt bag en vogn når det gælder mekanik men lige det der med kaburator er jeg sku ikke stærk i må jeg indrømme.

Kommentér på:
Kaburator synkronisering?

Annonce