{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.171 visninger | Oprettet:

Metzeler ROADTEC 01... {{forumTopicSubject}}

Fåååårk hvor er de overdreven vilde smiley - En sand hyldst til dækteknologien Anno 2016...!
Fik et sæt (120/70 ZR17 (58W) og 180/55 ZR17 (73W)) på knallerten for 3 uger siden, og har nu tilbagelagt små 1.000 km med dem.
Her er mine erfaringer: Type; Sportslige. De klæber som bar fanden - Aldrig har det været så sjovt at svinge. Man kan bremse meget senere (og hårdere) ind i sving, og bundgas ud af sving er nu blevet normen. Man får nærmest en overdreven fornemmelse af tryghed i sving. Og stor nedlægningsvinkel = fuld udnyttelse af de dyrt betalte dæk. Styringen er blevet både hurtigere og lettere - det føles som om knallerten har smidt mindst 100 kg. Stabiliteten er teste op til 200 km/t, og er helt i top - også når der "rides" på kanten af de hvide striber på vejen. Vådegenskaberne har jeg ikke teste, men i flg. diverse test skulle de være toppen af poppen. Jeg købte mine på nettet, og gav ca. 2.000 kr for et sæt.
Ulemper? Tja et øge benzinforbrug må forventes, da rullen holdes mere stram og lysten til at lege forøges. Dertil bør man lægge lidt mønt til side til en pose nye skrabebolte på fodhvilerne... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Metzeler ROADTEC 01...
Kommentér på:
Metzeler ROADTEC 01...

Annonce