2.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Nummerplade tabt! Nummerplade tabt!

Min nummerplade er væk på min MC, højst sandsynligt tabt på landevejen, det er nok sket for 6 dage siden, i søndags! Har først opdaget det nu.

Går man ind på skat, og vil erklærer sin nummerplade for bortkommet står der det ville medføre MC'en bliver afmeldt. Dette ønsker jeg ikke!

Skal jeg i stedet bestille erstatningsplader uden at afmelde den først?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplade tabt!
  • #1   9. jul 2016 Du kan ikke få erstatningsplade, hvis du har tabt den eneste plade du har til din mc. Du skal aflevere den gamle for at få en ny.
    Så du skal have en ny.
    Desværre

• #2   9. jul 2016 satans... Jeg skal til norge på mandag (i overmorgen...) Men kan se det burde være muligt at tage ned til larsensbilsyn og købe en plade til 790 + en afmelding af den gamle til 60 + en omregistrering til 480... 1330 kr >.<

For der skal vel en ny omregistrering til når den får nye plader?

http://larsensbilsyn.dk/plates.php

• #3   9. jul 2016 Vi har lige fået sjålet nr plader til bilen. vi meldte dem stjålet på skat og politiet. 20 min efter kunne vi hente nye plader på motor kontoret.

• #4   9. jul 2016 Men der står bare den blive afmeldt hvis jeg gør det nu. Vil det så sige min forsikring også ryger?

• #5   9. jul 2016 Rød pi på vedhæftet billede:

Jeg ønsker bare at få nye plader på hurtigst muligt, mandag morgen..

Så jeg skal afmelde nu, og så ind og søge om nyt registrerings syn hos synshal. Samt få dem til at omregistrer til de nye plader + købe de nye plader kl 6:00 mandag hos synshallen. (går ud fra de har dem på lager?)

profilbillede
  • #6   9. jul 2016 Den burde ikke skulle synes igen, når set er dig selv der skal ha plade på den.... Ret mig hvis jeg ta'r fejl.... Når du køber nr plader er omregistreringen med i pladens pris...... Trist historie! Men du skal nok ikke liiiige regne med at finde en synshal der åbner kl 0600:-( det gør de ihvertfald ikke her i Østjylland...

• #7   9. jul 2016 her i hillerød åbner de 06:00 :)... Jeg tror jeg har fundet en løsning...
    Jeg tager til Høje-Tåstrup motorcenter SKAT kl 09:00 (åbningstid). Der kan jeg afmelde gamle og få ny plader direkte uden at skulle syne, så længe jeg afmelder og køber nye på samme tid. smiley

• #8   9. jul 2016

profilbillede
  • #10   24. jul 2016 Til info kom vi afsted til tiden, det tog 10 min hos SKAT så havde jeg en ny plade.. og kun 850 kr, billigere end forventet. De tog 590 kr for pladen, gl pris, måske en fejl smiley
    Hun bekræftede at hvis jeg havde afmeldt pladen da jeg fandt ud af den var væk skulle jeg have været til syn først.. så godt jrg ventede, men gir det mening? Niks

Kommentér på:
Nummerplade tabt!

Annonce