{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Perforeret eller ikke?
  • #1   11. jul 2016 Hvis det er til Bimmeren, ville jeg snuppe en perforeret..
    Når temperaturen sniger sig op over 15 grader, bliver det hurtigt lidt smålunt i fosterstilling bag et kåbeglas..
    Til ydersæsnonen, og regnvejr, har man jo sit tekstil kluns..

• #2   11. jul 2016 Ok. Lyder fornuftigt.

• #3   11. jul 2016 #1 har man tekstil til yder sæsonen? er det vinter du snakker om her

#0 altså det kommer jo an på hva du helst vil fryse eller svede

• #4   11. jul 2016 #3 Næ..
    Under 10 grader er det ikke skide sjovt at køre i perforeret læder, hvis man skal længere væk end den nærmeste grillbar..
    (Jeg går her ud fra, at det er en rigtig dragt vi taler om - altså en hvor der ikke er plads til hverken termotøj eller uldne trøjer)

• #5   11. jul 2016 der er altid plads til termoundertøj medmindre du er vant til at smøre dig ind i vaseline inden du hopper i den ??

• #6   11. jul 2016 Næ.. Jeg bruger vandbaseret glidecreme..

• #7   11. jul 2016 tja så kan jeg godt forstå du fryser ??

• #8   11. jul 2016 Har haft en perforeret alpinestar heldragt, og den var for kold at køre med syntes jeg.. blev nødtil altid at have en form for vindbraker under for at holde varmen bare nogen lunde.. men var selvfølgelig også på Speed Tripl'en hvor der ingen kåber er.. smiley

• #9   11. jul 2016 Hvis det er under 10 grader, kommer jeg ikke op på geden smiley

• #10   11. jul 2016 Jeg ville til enhver tid vælge ikke-perforeret læder.
    Det andet er for koldt, lige så snart solen er ved at gå ned, når det er overskyet og bare ikke super varmt og alt det der.
    Jeg vil hellere svede lidt på de rigtig varme dage og så nyde at dragten kan bruges når det ikke er så varmt igen.

Det er jo ikke så frygtelig tit at det er så varmt i Danmark at man har brug for perforeret læder.

Man kan sagtens smøre læderdragter ind i læderfedt/balsam, så bliver de ret tæt på vandafvisende og kan faktisk bruges på længere køreture som eksemplevis sydpå.

• #11   11. jul 2016 Skulle jeg købe igen så blev det det uden perforering, jeg er en frossen pind, så der skal helst være over 15 grader før jeg syntes det er behaligt at have min dragt på... men den er så også skøn når det er rigtig varmt :P, men det tænkte jeg slet ikke på da jeg købte den, kunne bare godt lide designet smiley

• #12   12. jul 2016 perforeret er fint med en tynd vindtæt/regntæt jakke til de lidt køligere dage, evt. bukser også, det brugte jeg selv da jeg kun havde min heldragt og havde brug for kværnen til/fra arbejde hver dag

• #13   12. jul 2016 Jeg vil også hellere svede end køre perforeret hvor det blæser lige igennem. Boede man i Californien var det en helt anden sag.

• #14   12. jul 2016 Vil mene, at de danske forhold overordnet set passer fint til dragter uden perforering. Begge mine dragter har været uden, og det er i hvert fald rigeligt koldt, lige så snart solen ikke skinner - særligt om aftenen. Kun i stillestående bytrafik kan det ind imellem blive lige lovligt varmt, men det er vel næppe heller i de tilfælde, at perforeringen hjælper mest.

Kommentér på:
Perforeret eller ikke?

Annonce