{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Skal lige brokke mig :) {{forumTopicSubject}}

Hver gang en stiller spørgsmålet tuning eller turbo på sin cykel, samt andre omfattende ting, såsom krævende ombygninger er der mindst halvdelen af svarende der går ud på at fortælle den glade spørger, at han skal købe sig en større, kraftigere, eller en cykel som på anden måde opfylder de nye behov det tror jeg så de fleste er klar over er en mulighed og især hvis de foregående 10 svar indeholder det samme... bare lidt brok fra mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal lige brokke mig :)
  • #1   24. jan 2007 Jeg troer at folk svarer sådan ofte er for at fortælle personen at det er beværlidt men også ofte dyrt at bygge eksempel hvis turbo på en mc. Og at det i mange tilfælde er dyre end at købe anden/strører mc.

  • #2   24. jan 2007 ved det godt henrik men det er jo ikke ligefrem nogen god motivation hvis man står overfor et projekt og lige præcis med turbo projekterne er det nok ligeså meget det specielle i at have en turbocykel selvom det koster 20 k om året og hovedet nede i maskinen hele vinteren

  • #3   24. jan 2007 kristian.. kender det godt.. jeg har prøvet at undersøge lidt omkring at få boret min mc lidt større og evt nogle højkompressions stempler... og folk bliver ved med at sige køb dog en større... men jeg vil jo ikke have en anden mc... jeg vil have denne her mc, bare lidt stærkere. desuden kan større mcere nokl ikke være i mit skur. og det er et must.

  • #4   24. jan 2007 kender også godt det der. Krisitan. ved du hvad? bare glem dem. jeg siger go for it. drømmer også om turbo en dag når jeg ikke sidder på skolebænken. er ligeglad hvad andre siger. det er bare at man selv har lavet det og det virker. man gør det jo ikke for andres skyld men for vores egen. tror det kunne være et total cool projekt. sys bare du skal begynde på det

  • #5   25. jan 2007 tja. min er også lidt modded. og det har ikke været sindsygt billigt. og pengene er spildt ved salg. og lovligt? ikke helt. SO FUCKING WHAT. følg dine lyster. det bliver man sq gladere for i længden.

  • #6   25. jan 2007 Sig heller hvad det har kostet at bygge min , men det er jo en anden historie hvis driftsikkerhed og ydelse + diverse skal køre fejlfrit i flere sæsoner ...
    mange gange står folk også på bar bund ellers og ved ikke helt hvad de spørger om alligevel men spørger hvad de skal gøre med den gamle...krikke
    i sidste ende skal geden vel sikkert også sælges engang og så skal den synes og det giver også problemer !...
    Hvis folk har uanede mængder af penge ville jeg bare sende kværnen til tyskland feks www.lkm.de
    de laver hestekræfter efter din tegnebog !!!


  • #7   25. jan 2007 jeps, kender det også godt.
    og så tænker man bare "jeg mener ikke jeg bad om jeres mening, men jeres råd om et specifikt emne"

    men byg da turbo på!!! og husk en BOV... det er den bedste lyd i verden!


Kommentér på:
Skal lige brokke mig :)

Annonce