941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Køb reservedele i udlandet (US) Køb reservedele i udlandet (US)

Hej derude

Er der nogen der har erfaring med at købe reservedele fra US? Evt fra denne hjemmeside, har nemlig forelsket mig i disse: http://refinedcycle.com/FC1-Forward-Controls-Honda-Magna-750-94-03-VF750-VF750C-FC1.htm;jsessionid=DF1536027A9BF26EA5D3B5C306982A36.p3plqscsfapp006

Er der noget man skal være opmærksom på, eller går det hele smertefrit?

Hvordan er det bedst at betale? Paypal / Visa / ???

Håber at der en venlig sjæl der vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb reservedele i udlandet (US)
  • #1   30. jul 2016 Har ingen erfaring fra den hjemmeside du omtaler, men køb af varer udenfor EU er dyrt hvis det opdages i tolden, købte en vindskærm for ialt 20$ med forsendelse, den samlede pris var over 400 kr inden jeg stod med varen i hånden.
    ellers opret en PayPal konto, og betal med den.

• #2   30. jul 2016 Overordnet er der ikke de store problemer, forudsat leverandøren sender " worldwide".
    Jeg har haft en dårlig oplevelse med en useriøs sælger fra USA ( sendte ikke varen) , men havde heldigvis betalt med Paypal og fik hele beløbet refunderet fra dem.
    Du skal være opmærksom på at der er noget gebyr og told på fra varer udenfor EU og derfor linker jeg "toldpriser.dk" , hvor du bare vælger " motorcykel-dele i vare -meny.
    Gebyret jeg nævner, er typisk kr 160-180 og så vidt jeg husker, er det post Danmark der tager det.
    http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #3   30. jul 2016 Du KAN være uheldig at det bliver taget i tolden - thats it.

• #4   30. jul 2016 Og et gebyr til post Danmark for at opkræve det, mener det er eller ihvertfald var 80.kr. ellers et godt link. Ruben S

• #5   30. jul 2016 #4
    Med prisen på det påtænkte køb ( uden forsendelses pris) er "import-gebyret" på kr 160 , ifølge toldpriser.dk , beregneren smiley

• #6   30. jul 2016 Jeg ser det klart nu, haha

• #7   30. jul 2016 Brug Shop USA så ved man hvad man skal af med og ingen gebyrer og billig fragt
    og ingen problem med at handle hvis de ikke sender til DK

• #9   30. jul 2016 Opret en adresse hos shop USA. Så sender de varen til din adresse i USA og de sender den videre til dig i dk. De klare alt med told og moms. Sender med gls. Så du spare noget vente tid i forhold til post dk.

Nemmeste måde at regne det ud på er: varen inkl fragt x 2. Så køber du MC dele i USA for 1000kr
    Så skal du give det samme i import og dvs
    Det vil give 2000kr

Har selv lige bestilt noget derover og det blev sådan.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #10   30. jul 2016 Så kan det vist bedre betale sig at satse på det ikke bliver taget i tolden. De sidste 4-5 ting jeg har bestilt fra USA, er røget lige igennem.

• #11   31. jul 2016 #10 .. jo, men at "satse" på varen ikke bliver "hevet" ind til told & undersøgelse er jo ligesom vejrudsigten fra DMI smiley , så hellere kalkulere med den værst tænkelige pris og så ( måske) blive positivt overrasket ( nul check o.s.v.) smiley

• #12   31. jul 2016 Ingen problemer i det med en Paypal konto, køb du bare ind.

Kommentér på:
Køb reservedele i udlandet (US)

Annonce