2.186 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

tøj/beklædning, hjælp! tøj/beklædning, hjælp!

Hej Alle
Er ret ny herinde, men vil prøve at komme her noget mere.
Har kæreste-ting, som har flot Kawasaki Zephyr 750. Til sommer skal vi til noget træf-halløj, og jeg mangler tøj til dette. Har køre-tøj, men vil faktisk gerne have nogle fotte læderbukser med snøre ned af siderne. Synes bare 1400 er lidt voldsomt for dem... Kan de findes billigere? evt. brugt?

Ved godt det måske virker lidt overfladisk, men vil jo gerne være lidt lækker og biker-agtig til festerne..
Og hvad med sko, hvad har man på?

Har ofte siddet bagpå, da min far havde BMW 1100 et-eller-andet i mine unge dage, så det kan jeg dog.

Hvad laver man til træf? brændere? sparker dæk?

hjæl hjælp! Indfør mig i denne nye verden!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tøj/beklædning, hjælp!
  • Therese h
    Therese h Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   26. jan 2007 Hej Mette, jeg forstår dig godt. Jeg har i de sidste to måneder været på jagt efter et par super lækre læderbukser (dog ikke med snører til mig :o), og argh de er bare svære at finde (har ikke fundet dem endnu).

Jeg har set at man kan få en del lækkert, næsten ikke brugt. tøj på www.blocket.se - en slags blå avis i Sverige. Hvis du har mod på det, kan du prøve den.

Hilsen og godt træf fra Therese

• #2   26. jan 2007 hvorfor spørger du ikke bare din kæreste-ting om det ??.
    eller er det en overraskelse ? .

• #3   26. jan 2007 Therese: tak for hjælpen. Det vil jeg hvert fald prøve. Har so far, været inde på www.skinogsko.dk ..synes de har ret mange lækre ting..men prisen er jo til at fremkalde opkastning over. suk.

• #4   26. jan 2007 Det er ingen overraskelse, men han har ikke råd til at give mig dem, da han sparer op til en stor tatovering på ryggen. Han har fortalt, at de muligvis er til at få billigere til træf osv..

• #6   26. jan 2007 Hvor i landet er du fra?
    På Søborg Hovedgade nr. 23 ligger der en MC-tøjs forhandler. De har et rimeligt udvalg af lædertøj. Om der er et med snøre i siderne ved jeg ikke.
    Ellers er der til mange af de større træf, en masse boder hvor der er lædertøj, og det er som regel til træf-priser.
    18-20 Maj er der scandinavian bikermeet, og der skal der nok være mulighed for at finde et par bukser du syntes om.

Louis.de har nogle til 100€ part nr. 20622734

/
    Jesper

• #7   26. jan 2007 Jeg har nogle næsten nye til salg i super kvalitet hvis det var noget?

• #8   26. jan 2007 Hovgaard: Måske har det interesse... har du billede? beskrivelse, str. pris?

• #9   26. jan 2007 Strada: Min "kæreste-ting" er en mand. Men det er ikke noget fast endnu, og det bliver det heller ikke foreløbig. Når jeg skriver "hun er potent" er det hans eget udsagn om sin motorcykel, der bliver kaldt "hun" af ham selv... Dette er forklaringen.

• #10   26. jan 2007 Det kan arrangeres. Skriv evt din mail til poul@grundmc.dk så vender jeg tilbage i løbet af weekenden med billeder.

• #11   26. jan 2007 Hovgaard: Kan du ikke skrive str. på dem, inden?

• #12   26. jan 2007 Det er str. 32
    På forsiden er de i ét stykke hvis du forstår hvad jeg mener?

• #13   26. jan 2007 Hvis str. 32 er som i almindelig jeans str, er de meget for store til mig. Bruger 26 i jeans. Er det almindelige tøjstr. er de nok passende... Hvad slags str. er 32?

• #14   26. jan 2007 hej mette smiley
    mht. til dit spørgsmål om sko, så er svaret.. praktiske sko! træf holdes som regel på en græsmark, og i vores skønne land hvor det har det med at regne, er det tit mudret. desuden er det ret svært at vandre rundt på de høje hæle med en lille skid på, på en ujævn græsmark.. men underholdningsværdien er til gengæld høj for andre smiley og så er mit råd, ´husk noget varmt tøj til om aftenen, evt lange underhylere, og termo bluse, det luner dejligt at tage under jeans/læderbukser hen på nattetimerne smiley
    Håber i får nogle gode træf smiley
    Mvh Kylle

• #15   26. jan 2007 nå ja, og hvad man laver til træf.. ja du er inde på noget af det rigtige.. ser på cykler, "sparker" dæk..( er nok ikk en go ide at gøre det i ordets forstand, medmindre det er din egen! smiley og der bliver forhåbentlig også lavet et par brændere.
    ellers er der ved de fleste træf live musik, og go stemning, hygge ved bål, snak og fest til den lyse morgen.
    Ved de større træf, er der også boder med forskelligt udstyr og grej til cyklen, tøg osv. samt mad-boder.
    Kylle smiley

• #16   26. jan 2007 Det ved jeg ikke. Købte dem i England, så har ikke helt styr på det. Men vil tro det svare til en livvidde på 80-84 cm!!

• #18   26. jan 2007 Kylle: Højhælede går jeg aldrig med. Lange underhylere? I think not! Skal jo trods alt afsted med ny kæreste-ting, og planen er masser af natte-hygge i teltet, og der passer et par lange underbukser sq ikke ret godt ind. Heller ikke sammen med læderbukser med snøre i siderne! Men skoene: tak for rådet!

• #19   26. jan 2007 hehe ej kan godt se hva du mener, men det er sq koldt i dk.. og de kan jo tages af. *gg* men nej, de er ikke just sexede, men efter dit første træf tror jeg du synes rådet er meget godt smiley

• #20   26. jan 2007 Hovgaard: Kan du ikke lige måle dem i livet?

• #21   26. jan 2007 Kylle: Meget muligt, jeg vil synes om rådet senere, men vi regner dog ikke med at tage til træf før til sommer, eller når det er blevet varmt nok til telt

• #22   26. jan 2007 Det skal nok passe som Strada skriver med ca 82 cm

• #23   26. jan 2007 kan du ikke lige måle dem alligevel? ville være dumt at købe noget, der alligevel ikke passer.. ville være fedt.

• #24   26. jan 2007 Har lige målt min egen livvidde. Den er på 75 cm, så 82 vil nok være for stort..

• #25   26. jan 2007 Den er god nok. 82.

• #26   26. jan 2007 De kan snørres lidt til. Ved ikke om du bor i nærheden af Djursland, for så kunne du evt se dem.

• #27   26. jan 2007 Mette L... hvor i landet er du fra ?? KB Motor i Skive sælger læderbukser med snører.... Mener prisen sidste sommer var ca 800 kr....

• #28   27. jan 2007 De der snørre læder buks, skal du købe i tyskland, dem render alle Horst, Heinrich, Bernd, Udo, Beate, Otto, Karla etc rundt i dernede, koster 600,- kr dernede

(link fjernet)

• #29   27. jan 2007 Kig dig om i denne linkssamling

Ved køb i UK halvverer du i hvert fald prisen:

(link fjernet)

• #31   27. jan 2007 Mette (odense): Hehe ja, det har jeg nu også bemærket, det er som om der er nogen der laver masser af huller i græsset/jorden om natten smiley og den der sti man havde udset sig, mens det stadig var lyst, der gik lige direkte til teltet, er sjovt nok også forsvundet.. smiley

Kommentér på:
tøj/beklædning, hjælp!

Annonce