{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

hydraulisk koblings slange {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og overvejet at gå fra kabel til hydraulisk kobling så falder jeg så over den her svend der virker som et fint nok udgangs punkt.

Men hvad der lige undrer mig er hvorfor er koblingsslangen lavet på den måde der kontra en normal hydraulisk slange? smiley

PS: jeg ved godt det ene og det andet med man kan bruge andre slanger osv jeg går bare lige og funderer over hvorfor og det skader aldrig at blive klogere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hydraulisk koblings slange
  • #1   9. aug 2016 Hvis nu vi ikke skulle gætte hvad MC du vil sætte det på, var det lidt lettere. Det er jo ikke noget man "bare lige gør" smiley

• #2   9. aug 2016 Jeg leder heller ikke efter hjælp til hvordan det skal ombygges det ved jeg skam godt selv smiley

Søger info om hvad formålet er i at slangen er lavet på den måde den er smiley (sættet på billedet er fra en Kawasaki zx10)

Hvilken cykel det skal monteres på er ikke relevant ift. mit spørgsmål smiley

• #3   9. aug 2016 Så må den herre have en udsøgt fornøjelse med sit projekt, når man nu bare gerne ville hjælpe hvis man kunne!! Men det minder snart om noget hvor folk ikke tåler andet end dem selv! Så igen, undskyld at jeg "blandede" mig i din eksklusive tråd!!

• #4   9. aug 2016 Nu ikke blive sur Tom smiley

Kan da godt indvie dig, syntes bare ikke det var relevant info ift. spørgsmålet, du kan da evt. bare skrive en besked så kan vi da sagtens hyggechatte lidt om projektet smiley

• #5   9. aug 2016 Jeg bliver meget sjældent sur, højest lidt træt i ansigtet smiley men mener at det er ret relevant hvad det skal sidde på. Jeg har arbejdet med hydrauliske koblinger på gamle HDer, men hvis du ville bygge det på en gammel japaner eller en MZ, løb jeg skrigene væk, når jeg var færdig med at grine og kunne rejse mig igen smiley smiley

• #6   9. aug 2016 Det skal netop på en gammel Japser, en tunet luftkølet Yamaha RD125 for at være mere præcis, de lider ofte af problemer med koblings skiftet ved aggressiv kørsel, og ved at flere i RD samfundet har bygget hydraulisk kobling på deres med positive resultater smiley

og jeg har skam en udmærket ide om hvordan det skal laves, skal bare bruge en maskin arbejder (har jeg en del af i min omgangskreds), sådan et koblings sæt der, og en klump aluminium til at lave en adapter plade smiley

Her er en af de andre gutters RD hvor det er lavet smiley

profilbillede
  • #7   9. aug 2016 Slangerne kan ikke bukkes i form, som rør. Derfor bruger man tit begge dele.

• #8   9. aug 2016 Findes der så ikke et færdigt "ombygningskit" hvis det er et generelt problem? Tænker bare at det bliver dyrt i forhold til både cykel og hvad du får ud af det?

• #9   9. aug 2016 Årsagen til man kombinerer slanger og faste rør er som regel for at opnå en ensartet og sikker føringsvej - kombineret med slanger for at optage bevægelser smiley

Men du erstatter det jo selvfølgeligt med stålarmerede slange/r smiley

Kommentér på:
hydraulisk koblings slange

Annonce