Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traking/ GPS til MC
  • #1   17. aug 2016 Ku jeg os godt tænke mig at vide smiley gider bare slet ikk dem hvor man skal ha abonnement til smiley

• #2   18. aug 2016 Jeg bruge denne

http://www.ebay.co.uk/itm/Waterproof-GPS-Tracker-Tracking-Device-standby-60-days-gps-tracker-TK-104-/152104613634?hash=item236a243702:g:-AEAAOSwUfNXRyrT

det fungerer
    det bruge ikke ret meglt batteriet (især hvis du slutter den til ACC og ikke + 12v)
    batteriet holde faktisk sin ladning i 60 dage
    Ingen månedlige betalinger
    alarmen slog ikke hele tiden

• #3   18. aug 2016 Tim E

Alarmen slog ikke hele tiden ?
    Slutter den til acc ?

• #4   18. aug 2016 Hej Morten (forgive the broken Danish).

Hvis man bruge ACC (et +12v ledning som kun har spænding når ingnition er tændt, som lys krisløbet) bruge det ikke strøm når man ikke køre på MCet.
    I brugsanvisning stå det at man skal bruge et konstant +12v (som direkt sluttet til batteriet). Det skal man ikke.

Med flest kinisisk GPS (TK101- TK 103B) er der et alarm indbygget. De bruge et masse af strøm (at MCets batteri kan ikke kan klar) og skal slukkes (dog med fjernbetening) når man køre, ellers for man et alarm lyd og et SMS sendt pr 100 m man køre. Dette er et right royal pain in the ass.

Ulempen med TK104 er at den ikke har et fjernbetning (man skal bruge sin smartphone) og at man ikke for tilsendt et SMS hvis ikke denne er indstillet til at send SMS helle tiden, man skal bede det om beskeder med Smartphone/SMS/opkald...

• #5   18. aug 2016 Jeg har den samme som #2 henviser til, og den er dejlig præcis og med godt batteri. Det passer meget godt med 60 dages batteritid, og den lader bare via lysrelæet.

Der skal dog abonnement til (taletidskort fx) ellers kan den jo ikke sende signaler via SIM-kortet smiley

Kommentér på:
Traking/ GPS til MC

Annonce