767 visninger
|
Oprettet:
KTM, hjælp med plader {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg går og leder efter et sted hvor jeg kan få hjælp til at få plader på min KTM.
Er der nogen der ved hvor skal kan henvende mig?
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
har er der betalt afgift eller skal der også det?
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Du har en KTM crosser der aldrig kommer plader på ... Har jeg vundet ?
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
1. Fut til toldsyn med din KTM som skal være 100% iorden. Du skal medbringe tidligere reg attest og evt typegodkendelse.
2. Søg afgiften hos skat.
Selv tak.
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 507
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
tror jeg det er han var sidst online d18.........
KTM, hjælp med plader